На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: - авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» відсутній авторизаційний лист (оригінали або копії) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (автоматизованих робочих місць марки HP), який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Також, у документі (інформаційний лист № 3975/INF/2020), який наданий у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про Замовника та номер закупівлі в електронній системі закупівель. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не надано документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації. За інформацією начальника управління інформатизації ГСЦ МВС Киященко Д.Я. технічні параметри запропонованого товару не відповідають обов’язковим технічним вимогам (додаток 4 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: - авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» відсутній авторизаційний лист (оригінали або копії) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (автоматизованих робочих місць марки HP), який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Також, у документі (інформаційний лист № 3975/INF/2020), який наданий у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про Замовника та номер закупівлі в електронній системі закупівель. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не надано документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації. За інформацією начальника управління інформатизації ГСЦ МВС Киященко Д.Я. технічні параметри запропонованого товару не відповідають обов’язковим технічним вимогам (додаток 4 до тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 37316320 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 01133, м.Київ, БУЛЬВАР ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гордієнко Інна |
Телефон | +380443590397 |
Ел. пошта | inna.gordienko@company-kit.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41853928 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СИРЕЦЬКА, будинок 84/1, офіс 305 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владимир Радковский |
Телефон | +380938871181 |
Ел. пошта | tender@it-technica.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-18-003110-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 025 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 40 250.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 120 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 серпня, 11:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 30 вересня, 16:22 |
Аукціон |
4 вересня, 15:40 Переглянути |
Автоматизоване робоче місце175 штука Адреса поставки: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62 Строк: до 18.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 60 (шестидесяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головний сервісний центр МВС |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109173 |
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Ім'я |
Максим Дубас Леонідович |
Телефон | 080442722887 |
Ел. пошта | mtz@hsc.gov.ua |