На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
174 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та п.1 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не надано: - - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність виробничих приміщень (із зазначенням фактичної адреси), в яких проводяться відповідні роботи. Скан-копія документу на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб), згідно Додатку № 6 ТД; . - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання для належного виконання послуг (устаткування для очищення картриджів, тестового устаткування та ін.), згідно Додатку № 6 ТД; - скановані копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікації працівників, які мають необхідні знання, досвід, та будуть залучені до виконання зобов'язань за предметом даних торгів, згідно Додатку № 6 ТД; - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних*, раніше укладених, договорів за 2018 - 2020 роки (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), згідно Додатку № 6 ТД; - позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору, згідно Додатку № 6 ТД; - лист підтвердження щодо «умов проекту договору», згідно Додатку № 2 ТД; - лист-згода, згідно Додатку № 3 ТД; - перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно Додатку № 5 ТД; - документальне підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, згідно Додатку № 6 ТД.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та п.1 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не надано: - - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність виробничих приміщень (із зазначенням фактичної адреси), в яких проводяться відповідні роботи. Скан-копія документу на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб), згідно Додатку № 6 ТД; . - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання для належного виконання послуг (устаткування для очищення картриджів, тестового устаткування та ін.), згідно Додатку № 6 ТД; - скановані копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікації працівників, які мають необхідні знання, досвід, та будуть залучені до виконання зобов'язань за предметом даних торгів, згідно Додатку № 6 ТД; - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних*, раніше укладених, договорів за 2018 - 2020 роки (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), згідно Додатку № 6 ТД; - позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору, згідно Додатку № 6 ТД; - лист підтвердження щодо «умов проекту договору», згідно Додатку № 2 ТД; - лист-згода, згідно Додатку № 3 ТД; - перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно Додатку № 5 ТД; - документальне підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, згідно Додатку № 6 ТД.
Код ЄДРПОУ | 42811742 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 01034, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 4, офіс 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Семерик Володимир |
Телефон | +380954206484 |
Ел. пошта | MARSELEUS1@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Левченко Ольга Петрівна |
Телефон | 380503889817,380503889817 |
Ел. пошта | Olga.Motrus@vm.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40494065 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 84400, Донецька обл., місто Лиман, ВУЛИЦЯ КІРОВА, будинок 76/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гопка Анатолий |
Телефон | +380506447944 |
Ел. пошта | Gopka1982@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-18-001583-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 174 800.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 748.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 7 вересня, 16:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 16:00 |
Дата останніх змін | 6 листопада, 16:37 |
Аукціон |
1 жовтня, 13:19 Переглянути |
Послуги з заправки/відновлення картриджівMaintenance and repair of office machinery838 штука Адреса поставки: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, вул. Свободи, 1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
з моменту надання послуг: не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія "Центр з будівництва та ремонту колії" АТ "Укрзалізниця" |
Повна назва організації | Філія "Центр з будівництва та ремонту колії" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ | 43112236 |
Назва організації | Філія "Центр з будівництва та ремонту колії" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43112236 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Залізничне шосе,5-б |
Ім'я |
Надопта Ярослав Васильович |
Телефон | 380634628949 |
Ел. пошта | NADOPTA@UZ.GOV.UA |