На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 017.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника: 21021 Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 16. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.5 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі". Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача) - 494 штуки.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 20 серпня, 16:03
Опис
Допущення технічної помилки під час внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-19-009229-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 15 017.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150.17 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 серпня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 серпня, 16:03 |
Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)494 штука Адреса поставки: 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.600-річчя,16 Строк: до 25.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі–Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника(Ліцензія користувача). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 21 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20096893 |
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ 600-РІЧЧЯ , будинок 16 |
Ім'я |
Марина Федичен |
Телефон | +380432439303 |
Ел. пошта | vinzosh21@ukr.net |