На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
173 714.23 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Каховська районна комунальна установа «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти». Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38009062 Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18. e-mail: strukova1509@ukr.net 2) Контактна особа замовника Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрюкова Наталія Іванівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Каховської районної комунальної установи «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти», Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18, телефон +380952159473, e-mail: strukova1509@ukr.net 3) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) Вид предмета закупівлі: товар Код за ДК 021:2015 – 15540000-5 – Сирні продукти (Сир кисломолочний фасований по 200 гр. жирністю не менше 9% код за ДК 021:2015 -15542000-9; сир твердий жирністю не менше 50% код за ДК 021:2015 -15544000-3) 4) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведені в додатку 1. 5) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг Кількість: Сир кисломолочний фасований по 200 гр. жирністю не менше 9% код за ДК 021:2015 -15542000-9 - 1452 кг; сир твердий жирністю не менше 50% код за ДК 021:2015 -15544000-3 - 13,4 кг Місце поставки товарів; Кам’янський заклад ЗСО, 74830, с.Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Філія СОЗ «Костогризівська гімназія», 74844, с.Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Новокам´янська ПШ, 74836, с.Новокам’янка, вул. Гагаріна, 21; Семенівський ОЗ ЗСО, 74843, с. Семенівка, вул. Шкільна, 42; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст., 74850, с.Федорівка, вул. І. Франка, 20; Чорноморівська гімназія, 74841, с.Чорноморівка, вул. Дружби, 16; Філія СОЗ «Богданівська ПШ», 74834, с.Богданівка, вул. Шкільна,35; Чорнянська ЗОШ І – ІІІ ст., 74835 с. Чорнянка, пров. Шкільний,1; Сергіївська ЗОШ І-ІІ ст., 74831, с.Сергіївка, вул. Шкільна,74; Коробківська ЗОШ І – ІІІ ст., 74824, с. Коробки, вул. 40 років Перемоги,14/16; Малокаховський заклад ЗСО, 74823, с. М. Каховка, вул. Шкільна,52; ЗДО «Дзвіночок», 74823, с. М. Каховка, пер. Водопровідний, 12; Роздольненський заклад ЗСО, 74840, с. Роздольне, вул. Шкільна,8; Філія ЗОЗ «Архангельськослобідська гімназія», 74862 с. Арх.Слобода, вул. Шкільна,80; Філія ЗОЗ «Дмитрівська гімназія», 74852 с. Дмитрівка, вул. Бєлінського, 27; Зеленопідський ОЗЗСО, 74853 с. З. Під, вул. Першотравнева, 32. 6) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Строк поставки товарів: до 29.12.2020 р. 7) умови оплати Відповідно до ст.692 Цивільного кодексу України оплата Товару, що поставляється, здійснюється лише після її фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених документів (накладної та акту прийому-передачі товару) Продавця протягом 10-ти банківських днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, видаткові накладні додаються. 8) очікувана вартість предмета закупівлі 173714,23 з ПДВ До вартості закупівлі мають бути включені всі витрати, пов’язані з доставкою, витрати на сплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів тощо 9) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів) 03.09.2020 року 10) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) 09.09.2020 року 11) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%). 12) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Не передбачено 13) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Не передбачено 14) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі 0,5% очікуваної вартості закупівлі 15) вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в сканованому вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: 1) копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 2) копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців); 3) документи, що підтверджують повноваження керівника, або особи, яка уповноважена представляти інтереси Учасника процедури закупівлі на підписання цінової пропозиції та договору; 4) для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів/договору: сканкопію оригіналів не менше одного виконаного договору на постачання аналогічних товарів , що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання. 5) цінова пропозиція (Додаток 2); 6) довідка в довільній формі «Відомості про учасника», що містить інформацію про юридичні та банківські реквізити учасника; 7) проект договору, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору (Додаток 3). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій документи подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", учасник обов’язково накладає ЄЦП(КЕП) на пропозицію. 16) інша інформація Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати такі документи замовнику: 1) цінова пропозиція у відповідності до мінімальної суми за результатами Аукціону (Додаток 2); 2) копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 3) копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців); 4) документи, що підтверджують повноваження керівника, або особи, яка уповноважена представляти інтереси Учасника процедури закупівлі на підписання цінової пропозиції та договору; 5) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист -пояснення. Всі копії документів мають бути завірені учасником згідно вимог чинного законодавства України. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Додатки до Оголошення: Додаток 1 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 - Форма «Цінова пропозиція» Додаток 3 - Проект договору
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24756872 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Миколаївське шосе, 5км |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Новіков Олег Віталійович |
Телефон | 380952770423,380952770423,380952775666 |
Ел. пошта | andriets28@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-28-002784-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 173 714.23 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 868.58 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 вересня, 12:30 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 08:45 |
Сир кисломолочний фасований по 200 гр. жирністю не менше 9% код за ДК 021:2015 -15542000-91452 кілограм Адреса поставки: 74823, Україна, Херсонська область, Каховський район, Кам’янський заклад ЗСО, 74830, с.Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Філія СОЗ «Костогризівська гімназія», 74844, с.Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Новокам´янська ПШ, 74836, с.Новокам’янка, вул. Гагаріна, 21; Семенівський ОЗ ЗСО, 74843, с. Семенівка, вул. Шкільна, 42; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст., 74850, с.Федорівка, вул. І. Франка, 20; Чорноморівська гімназія, 74841, с.Чорноморівка, вул. Дружби, 16; Філія СОЗ «Богданівська ПШ», 74834, с.Богданівка, вул. Шкільна,35; Чорнянська ЗОШ І – ІІІ ст., 74835 с. Чорнянка, пров. Шкільний,1; Сергіївська ЗОШ І-ІІ ст., 74831, с.Сергіївка, вул. Шкільна,74; Коробківська ЗОШ І – ІІІ ст., 74824, с. Коробки, вул. 40 років Перемоги,14/16; Малокаховський заклад ЗСО, 74823, с. М. Каховка, вул. Шкільна,52; ЗДО «Дзвіночок», 74823, с. М. Каховка, пер. Водопровідний, 12; Роздольненський заклад ЗСО, 74840, с. Роздольне, вул. Шкільна,8; Філія ЗОЗ «Архангельськослобідська гімназія», 74862 с. Арх.Слобода, вул. Шкільна,80; Філія ЗОЗ «Дмитрівська гімназія», 74852 с. Дмитрівка, вул. Бєлінсь Строк: до 29.12.2020 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти |
Сир твердий жирністю не менше 50% код за ДК 021:2015 -15544000-313.4 кілограм Адреса поставки: 74823, Україна, Херсонська область, Каховський район, Кам’янський заклад ЗСО, 74830, с.Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Філія СОЗ «Костогризівська гімназія», 74844, с.Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Новокам´янська ПШ, 74836, с.Новокам’янка, вул. Гагаріна, 21; Семенівський ОЗ ЗСО, 74843, с. Семенівка, вул. Шкільна, 42; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст., 74850, с.Федорівка, вул. І. Франка, 20; Чорноморівська гімназія, 74841, с.Чорноморівка, вул. Дружби, 16; Філія СОЗ «Богданівська ПШ», 74834, с.Богданівка, вул. Шкільна,35; Чорнянська ЗОШ І – ІІІ ст., 74835 с. Чорнянка, пров. Шкільний,1; Сергіївська ЗОШ І-ІІ ст., 74831, с.Сергіївка, вул. Шкільна,74; Коробківська ЗОШ І – ІІІ ст., 74824, с. Коробки, вул. 40 років Перемоги,14/16; Малокаховський заклад ЗСО, 74823, с. М. Каховка, вул. Шкільна,52; ЗДО «Дзвіночок», 74823, с. М. Каховка, пер. Водопровідний, 12; Роздольненський заклад ЗСО, 74840, с. Роздольне, вул. Шкільна,8; Філія ЗОЗ «Архангельськослобідська гімназія», 74862 с. Арх.Слобода, вул. Шкільна,80; Філія ЗОЗ «Дмитрівська гімназія», 74852 с. Дмитрівка, вул. Бєлінсь Строк: до 29.12.2020 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти |
Відповідно до ст.692 Цивільного кодексу України оплата Товару, що поставляється, здійснюється лише після її фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених документів (накладної та акту прийому-передачі товару) Продавця протягом 10-ти банківських днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, видаткові накладні додаються. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Каховська районна комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38009062 |
Поштова адреса | 74800, Україна, Херсонська область, село Малокаховка, вул. Шкільна, 52 |
Ім'я |
Стрюкова Наталія Іванівна ( ) |
Телефон | +380952159473 |
Ел. пошта | strukova1509@ukr.net |