На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Каховська районна комунальна установа «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38009062. 4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрюкова Наталія Іванівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Каховської районної комунальної установи «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти», Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18, телефон +380952159473, e-mail: strukova1509@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Послуга. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Обслуговування засобів пожежної сигналізації в приміщеннях закладів освіти Каховського району (Код за ДК 021:2015 - 50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Технічне обслуговування повинне забезпечувати цілодобову щоденну роботу пожежної сигналізації. До основних елементів автоматичної системи пожежного спостереження відноситься модуль моніторингу «Лунь- 9С», який підключається до ППК№1 «Тірас – 16.128П». Модуль «Лунь – 9С» передає сигнал сповіщення про стан системи сигналізації на об’єкті на пульт централізованого пожежного спостереження ДСНС України у Херсонській області. При виконанні технічного обслуговування пожежної сигналізації необхідно: 1. Ознайомити Замовника з графіком виконання робіт. 2. Здійснювати технічний нагляд за правильним утриманням і експлуатацією установки сигналізації. 3. Своєчасно виконувати технічне обслуговування силами спеціалістів, що мають відповідну кваліфікацію. 4. Вести журнал обліку технічного обслуговування і ремонту та надавати його Замовнику для контролю. 5. Прибути на об'єкт за викликом Замовника для усунення раптових відмов установки сигналізації, забезпечити прибуття ремонтного персоналу для здійснення ремонтно-відновлювальних робіт не пізніше однієї години. 8. Дотримуватись вимог охорони праці, пожежної безпеки та внутрішнього режиму при знаходженні на об’єкті Замовника та проведенні послуг. Технічне обслуговування установок пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог законодавства України зокрема, державних будівельних норм ДБН В.2.5-56:2014 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту». Більш детально наведено у додатку №1 до оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Сергіївська ЗОШ І – ІІ ст - 74823, с. Сергіївка, вул. Шкільна,74; філія СОЗ «Костогризівська гімназія» - 74844, с. Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Кам´янський заклад ЗСО - 74830, с. Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Зеленопідський ОЗЗСО - 74853 с. З. Під, вул. Першотравнева, 32; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст. - 74850, с. Федорівка, вул. І. Франка, 20. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг виконується Замовником протягом 20-ти календарних днів після підписання Акту прийому-здачі виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 21 600,00 грн. (Двадцять одна тисяча шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «03» вересня 2020 року 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «09» вересня 2020 року. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Інша інформація: Вимоги до оформлення: Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та/або на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи. - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); -копію або оригінал документу, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність доручення); -лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; -заповнену та підписану форму «Пропозиція» (згідно додатку №2) та відповідно до технічних вимог; -підписаний та завірений печаткою Учасника (за наявності) проект договору
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35119881 |
---|---|
Поштова адреса | 74900, Україна, Херсонська область, місто Нова Каховка, вулиця Фабрична, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бондаренко Оксана Анатоліївна |
Телефон | +380554953952 |
Ел. пошта | vib_55@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30210378 |
---|---|
Поштова адреса | 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, Першотравнева, 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Онищук Юлія Володимирівна |
Телефон | +380997735299 |
Ел. пошта | nkshumer@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-28-002165-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 21 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 216.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 вересня, 12:40 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 08:59 |
Аукціон |
9 вересня, 13:59 Переглянути |
Обслуговування засобів пожежної сигналізації в приміщеннях закладів освіти Каховського району (Код за ДК 021:2015 - 50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)1 послуга Адреса поставки: 74823, Україна, Херсонська область, Каховський район, Сергіївська ЗОШ І – ІІ ст - 74823, с. Сергіївка, вул. Шкільна,74; філія СОЗ «Костогризівська гімназія» - 74844, с. Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Кам´янський заклад ЗСО - 74830, с. Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Зеленопідський ОЗЗСО - 74853 с. З. Під, вул. Першотравнева, 32; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст. - 74850, с. Федорівка, вул. І. Франка, 20 Строк: до 31.12.2020 12:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Оплата послуг виконується Замовником протягом 20-ти календарних днів після підписання Акту прийому-здачі виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Каховська районна комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38009062 |
Поштова адреса | 74800, Україна, Херсонська область, село Малокаховка, вул. Шкільна, 52 |
Ім'я |
Стрюкова Наталія Іванівна ( ) |
Телефон | +380952159473 |
Ел. пошта | strukova1509@ukr.net |