На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Виконавець зобов’язаний надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормам чинного законодавства, стандартам, нормам і правилам, технічним вимогам і якісним характеристикам для виду послуг, наявним санітарним, гігієнічним та іншим нормам, правилам, установленим чинним законодавством України для такого виду послуг, зазначеним умовам Договору, з урахуванням додатків до нього, у відповідності з керівними нормативними документами з безпеки та охорони праці, захисту довкілля, експлуатаційними документами підприємств-виготовлювачів обладнання (устаткування). Якість власних та/або залучених матеріально-технічних ресурсів, якщо вони використовуються Виконавцем при наданні послуг, повинна відповідати державним стандартам, вимогам відповідних технічних регламентів, технічної документації, технічним умовам, виданим заводом–виробником матеріально-технічних ресурсів, та підтверджується документом про відповідність (форма та різновид документа встановлені законодавством та іншими нормативно-правовими актами України). Замовник має право вимагати надання копії (-ій) документа (-ів) про відповідність (в разі його (їх) наявності). Якість матеріалу (-ів) не повинна бути нижчою від вимог до якості, встановлених чинним законодавством України для такого (-их) виду (-ів) матеріалу (-ів). Виконавець забезпечує якість послуг за Договором на високому та належному рівні згідно з діючими вимогами та нормами, передбаченими Договором. Виконавець відповідає перед Замовником за якість послуг і їх відповідність вимогам, зазначених в 2 розділі та за якість використаних ним під час надання послуг матеріально-технічних ресурсів згідно діючого законодавства України та умов Договору, за винятком тих матеріально-технічних ресурсів, які за умовами Договору надав Замовник. Приймання послуг за якістю проводиться в точній відповідності з держстандартами, відповідними технічними регламентами, іншими обов’язковими для Сторін правилами, а також по супровідних документах, що засвідчують якість послуг (матеріально-технічних ресурсів), що надаються (поставляються), а саме: належний документ про відповідність, встановлений законодавством та іншими нормативно-правовими актами України, що підтверджує якість послуг (матеріально-технічних ресурсів). У разі відсутності зазначеного документа Замовник має право не приймати надані послуги (поставлені матеріально-технічні ресурси), а у випадку прийняття, складається Акт (-и) здачі-приймання наданих послуг в порядку і на умовах, визначених цим Договором (пункт 6.3.17.). Якщо передані (надані) послуги не відповідатимуть умовам Договору (даним, зазначеним у технічній специфікації та в Акті (-ах) здачі-приймання наданих послуг тощо), та/або виявляться неякісними, Замовник має право відмовитися від їх прийняття, або за участю Виконавця пропорційно скоригувати суму, що підлягає оплаті, або розірвати в односторонньому порядку Договір. У такому випадку оформляється акт (дефектний акт) у порядку та строки, передбачені розділом 8 Договору.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-28-002770-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 800.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 28 серпня, 13:37 |
---|
Демонтаж кондиціонера3 послуга Адреса поставки: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Молодогвардійська, буд. 28, Солом’янський район Строк: до 31.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок |
Установка кондиціонера 9000 BTU (стандартний монтаж)3 послуга Адреса поставки: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Молодогвардійська, буд. 28, Солом’янський район Строк: до 31.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок |
Оплата за надані Виконавцем послуги (поставлені матеріально-технічні ресурси) здійснюється Замовником після отримання ним оригіналів первинних документів (Акта (-ів) здачі-приймання наданих послуг, видаткової (-их) та/або товаро-транспортної (-их) накладної (-их) та/або Акта (-ів) про фактичну наявність матеріально-технічних ресурсів та/або виконавчих кошторисів (уточнюючого розрахунку вартості фактично наданих послуг) (за потребою, в разі її (його та/або їх) наявності та/або оформлення)), що підтверджують надання послуг та є підставою для оплати згідно з умовами Договору, в строк не пізніше 30 календарних днів з дати їх підписання уповноваженими представниками Сторін. У разі зняття та/або затримки та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або головним розпорядником коштів), а також зупиненні та/або забороні головного розпорядника коштів на проведення оплати наданих послуг, строк оплати за надані Виконавцем послуги (поставлені матеріально-технічні ресурси) може бути продовжений з ініціативи Замовника на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року. Замовник здійснює розрахунок з Виконавцем протягом 3 банківських днів від дати отримання ним бюджетного фінансування (асигнувань) закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою належного виконання зобов’язань Замовником з оплати наданих послуг в разі перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Виконавця вважається дата списання грошових коштів із поточного (розрахункового) рахунку Замовника за банківськими реквізитами Виконавця, що вказані в розділі 20 Договору або в інших документах (листі Виконавця та/або додатковій угоді до Договору, оформленому (-ій) відповідно до умов Договору), надісланих (переданих) Замовникові Виконавцем після укладення Договору в порядку та на умовах, передбачених Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24521399 |
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28 |
Ім'я |
Наталія Якубова |
Телефон | +380679503120 |
Ел. пошта | yakubova-na@ukr.net |