На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Відповідно до п. 1 Додатку 7 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ч. 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Однак, станом на 27.10.2020 р. в електронній системі відсутні наступні документи: - документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за злочини, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом; - довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору - або - документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Також відповідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, станом на 20.10.2020 р. у ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР" наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). В такому випадку переможець процедури закупівлі міг надати документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника. Не надання такого документального підтвердження протягом встановленого строку, свідчить про наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Надана учасником довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, складена станом на 16.10.2020р., тобто раніше сформованої інформації у електронній системі закупівель станом на 20.10.2020р. і не може вважатися відповідним документальним підтвердженням здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника На підставі викладеного, керуючись п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР".
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до п. 1 Додатку 7 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ч. 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Однак, станом на 27.10.2020 р. в електронній системі відсутні наступні документи: - документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за злочини, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом; - довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору - або - документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Також відповідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, станом на 20.10.2020 р. у ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР" наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). В такому випадку переможець процедури закупівлі міг надати документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника. Не надання такого документального підтвердження протягом встановленого строку, свідчить про наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Надана учасником довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, складена станом на 16.10.2020р., тобто раніше сформованої інформації у електронній системі закупівель станом на 20.10.2020р. і не може вважатися відповідним документальним підтвердженням здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника На підставі викладеного, керуючись п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР".
Код ЄДРПОУ | 35875383 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оленівська 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ольга Надтока |
Телефон | +380504193480 |
Ел. пошта | alex.plomba@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34016647 |
---|---|
Поштова адреса | 61075, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ СЕВЕРИНА ПОТОЦЬКОГО, будинок 38-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Слюсаренко |
Телефон | +380984567253 |
Ел. пошта | rostok-tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32700884 |
---|---|
Поштова адреса | 65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Левітана, 105 «Б», №424 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шостак Вікторія Валеріївна |
Телефон | +380487283000 |
Ел. пошта | o22@plomba.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43581532 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, 65009, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 3-А, квартира 559 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Стаховський Денис |
Телефон | 380974828787 |
Ел. пошта | D.STAKHOVSKYI@DESCOMPANY.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-02-004737-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 534 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 672.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 вересня, 15:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 10:17 |
Аукціон |
15 жовтня, 13:55 Переглянути |
Індикаторна пломбаIndicator seal1400000 штука Адреса поставки: 03999, Україна, м. Київ, Київ, вул.Георгія Кірпи, 2 Строк: до 30.08.2021 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35121500-3, Пломби |
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується у разі якщо Постачальник не є платником ПДВ). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "Укрпошта" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Вікторія Кутєпова (Viktoriia Kutiepova) |
Телефон | +380443232078 |
Ел. пошта | kutiepova-vv@ukrposhta.ua |