На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. До технологічної карти в обов'язковому порядку надається довідка довільної форми з вказанням марки (типу, моделі) та технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються та використовуються Учасником при виконанні всього об'єму ремонтних робіт. У наданих документах: • для вводу нейтралі 150 кВ пропонується ввод на напругу 150 кВ, що свідчить про неврахування конструктивного виконання трансформатору та такої заміни; • не вказані технічні характеристики вводів на напругу 10 кВ, 35 кВ, 150 кВ; • Замість трансформаторного вводу на 10 кВ пропонується встановлення прохідного ізолятору типу ІПТ-10 кВ, що свідчить про неврахування конструктивного виконання трансформатору та такої заміни; • Замість трансформаторного вводу на 35 кВ пропонується встановлення прохідного ізолятору типу ІПТ-35, що свідчить про неврахування конструктивного виконання трансформатору та такої заміни. Тобто, довідка довільної форми не містить конкретних технічних характеристик закуповуваних матеріалів, що не відповідає технічному завданню. Відтак, пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. До технологічної карти в обов'язковому порядку надається довідка довільної форми з вказанням марки (типу, моделі) та технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються та використовуються Учасником при виконанні всього об'єму ремонтних робіт. У наданих документах: • для вводу нейтралі 150 кВ пропонується ввод на напругу 150 кВ, що свідчить про неврахування конструктивного виконання трансформатору та такої заміни; • не вказані технічні характеристики вводів на напругу 10 кВ, 35 кВ, 150 кВ; • Замість трансформаторного вводу на 10 кВ пропонується встановлення прохідного ізолятору типу ІПТ-10 кВ, що свідчить про неврахування конструктивного виконання трансформатору та такої заміни; • Замість трансформаторного вводу на 35 кВ пропонується встановлення прохідного ізолятору типу ІПТ-35, що свідчить про неврахування конструктивного виконання трансформатору та такої заміни. Тобто, довідка довільної форми не містить конкретних технічних характеристик закуповуваних матеріалів, що не відповідає технічному завданню. Відтак, пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 04734213 |
---|---|
Поштова адреса | 61035, Україна, Харківська область, Харків, Каштанова, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ НМУ ЕПМ |
Телефон | 380577193997,380572522056 |
Ел. пошта | office@nmu-epm.com |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. Згідно вимог Додатку №1 Учасник повинен надати Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС “Ф-1”, а саме: Довідку згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 3 тендерної документації. До довідки додати скановані копії усіх заповнених сторінок посвідчень працівників про перевірку знань з питань ОП, пожежної безпеки та технічної експлуатації. Персонал повинен мати посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації, мати групу по ЕБ не нижче ІІ для робітників, машиністів механізмів і водіїв та не нижче V для керівників робіт. Під час розгляду тендерної пропозиції у цій частині була виявлена невідповідність у документах/інформації та 15.10.2020р. розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині. За наслідками усунення невідповідностей Учасником 16.10.2020р. розміщено оновлені документи, однак не всі зауваження були виправлені, а саме: • Роботи виконуються на ПС 150 кВ (клас напруги 150 кВ), а надані посвідчення на 8 працівників (за виключенням Шейн С.А.) про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації — дійсні в електроустановках до 1000 В. Тобто, Учасник не підтвердив, що його працівники можуть працювати на ПС 150кВ та не виправив цей недолік згідно повідомлення про усунення невідповідностей. • У посвідченнях немає відміток про проходження медогляду. Зазначене зауваження не виправлено. Відтак, Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС “Ф-1”. 2. Згідно вимог Додатку №1 Учасник повинен надати Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації та інші документи, вказані у додатку №4 тендерної документації. У складі тендерної документації надати оригінал або копію свідоцтва про визнання технічної компетентності лабораторії з додатками. Якщо будуть використовуватися декілька лабораторій – свідоцтво надається по кожній. Під час розгляду тендерної пропозицій у цій частині була виявлена невідповідність у документах/інформації та 15.10.2020р. розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а асме: Згідно наданої галузі технічної компетенції випробувальної лабораторії ТОВ “ЕЛІЗ” (субпідрядник) неможливо виконання наступних вимірювань трансформатору ТДТН-63000/150, виконання яких передбачено п.32 Додатку №6 до тендерної документації (технічне завдання щодо закупівлі) та Додатку №1 до проекту договору, вказаному у тендерній документації, а саме п: 1.1. вимірювання опору обмоток постійному струму; 1.2. вимірювання опору КЗ; 1.3. перевірка коефіцієнта трансформації; 1.4. випробування вводів. Учаснику необхідно надати документи на лабораторію (-ї), яка (-і) має (-ють) право проводити усі види випробування, передбачені технічним завдання. При наданні документів на лабораторію необхідно враховувати вимоги тендерної документації та документи у складі тендерної пропозиції по субпідряднику та обсягу виконуваних робіт (за необхідності, повинні бути скориговані). в цій частині. 16.10.2020р. за наслідками усунення невідповідностей Учасником розміщено атестат №31/14-18 на ЕТЛ-35-02-М, який є чинний до 12.09.2020. Тобто, наданий атестат на лабораторію є нечинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, нечинним на дату усунення невідповідностей. Документи, які б свідчили про те, що цей атестат є чинним не надано. Відтак, Учасник процедури закупівлі не надав у повній мірі документи на лабораторію, а відтак не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3. Додатком №7 встановлена форма технологічної карти на ремонт трансформатору та вимоги щодо її заповнення. Зокрема, в технологічній карті вказується назва заходу відповідно до кожного пункту технічного завдання (додаток №6) починаючи з підписання актів приймання-передачі трансформатора та демонтованого навісного обладнання в ремонт. Однак, до технологічної карти не включена операція з виготовлення обмоток трансформатору, передбачена Додатком №6 тендерної документації. При тому, що обмотка 35 кВ для трансформатору у продажу відсутня, виконавець її не виготовляє, субпідрядник на таку роботу не заявлений. 4. Додатком №7 встановлена форма технологічної карти на ремонт трансформатору та вимоги щодо її заповнення. Зокрема, в технологічній карті вказуються Машини, механізми та технологічне устаткування, які використовуються при виконанні робіт (послуг). Технічні характеристики машин, механізмів та технологічного устаткування. Однак, не вказана вантажопідйомність автоплатформи, яка застосовується для перевезення трансформатору. 5. До технологічної карти в обов'язковому порядку надається довідка довільної форми з вказанням марки (типу, моделі) та технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються та використовуються Учасником при виконанні всього об'єму ремонтних робіт. У наданому документі: • відсутня інформація щодо технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються Виконавцем та які будуть встановлені на трансформатор; • обмотка 35 кВ для трансформатору у продажу відсутня, виконавець її не виготовляє, субпідрядник на таку роботу не заявлений; • не вказана поставка вводу нейтралі 150кВ. • ввод 35 кВ — не вказаний тип, що свідчить про не зазначення технічних характеристик; • ввод 10 кВ — не вказаний тип, що свідчить про не зазначення технічних характеристик; • на трансформаторі пропонується встановити вентилятори обдуву потужністю 0,9 кВт, а зараз встановлені потужністю 0,25 кВт. Відтак, пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. Згідно вимог Додатку №1 Учасник повинен надати Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС “Ф-1”, а саме: Довідку згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 3 тендерної документації. До довідки додати скановані копії усіх заповнених сторінок посвідчень працівників про перевірку знань з питань ОП, пожежної безпеки та технічної експлуатації. Персонал повинен мати посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації, мати групу по ЕБ не нижче ІІ для робітників, машиністів механізмів і водіїв та не нижче V для керівників робіт. Під час розгляду тендерної пропозиції у цій частині була виявлена невідповідність у документах/інформації та 15.10.2020р. розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині. За наслідками усунення невідповідностей Учасником 16.10.2020р. розміщено оновлені документи, однак не всі зауваження були виправлені, а саме: • Роботи виконуються на ПС 150 кВ (клас напруги 150 кВ), а надані посвідчення на 8 працівників (за виключенням Шейн С.А.) про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації — дійсні в електроустановках до 1000 В. Тобто, Учасник не підтвердив, що його працівники можуть працювати на ПС 150кВ та не виправив цей недолік згідно повідомлення про усунення невідповідностей. • У посвідченнях немає відміток про проходження медогляду. Зазначене зауваження не виправлено. Відтак, Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС “Ф-1”. 2. Згідно вимог Додатку №1 Учасник повинен надати Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації та інші документи, вказані у додатку №4 тендерної документації. У складі тендерної документації надати оригінал або копію свідоцтва про визнання технічної компетентності лабораторії з додатками. Якщо будуть використовуватися декілька лабораторій – свідоцтво надається по кожній. Під час розгляду тендерної пропозицій у цій частині була виявлена невідповідність у документах/інформації та 15.10.2020р. розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а асме: Згідно наданої галузі технічної компетенції випробувальної лабораторії ТОВ “ЕЛІЗ” (субпідрядник) неможливо виконання наступних вимірювань трансформатору ТДТН-63000/150, виконання яких передбачено п.32 Додатку №6 до тендерної документації (технічне завдання щодо закупівлі) та Додатку №1 до проекту договору, вказаному у тендерній документації, а саме п: 1.1. вимірювання опору обмоток постійному струму; 1.2. вимірювання опору КЗ; 1.3. перевірка коефіцієнта трансформації; 1.4. випробування вводів. Учаснику необхідно надати документи на лабораторію (-ї), яка (-і) має (-ють) право проводити усі види випробування, передбачені технічним завдання. При наданні документів на лабораторію необхідно враховувати вимоги тендерної документації та документи у складі тендерної пропозиції по субпідряднику та обсягу виконуваних робіт (за необхідності, повинні бути скориговані). в цій частині. 16.10.2020р. за наслідками усунення невідповідностей Учасником розміщено атестат №31/14-18 на ЕТЛ-35-02-М, який є чинний до 12.09.2020. Тобто, наданий атестат на лабораторію є нечинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, нечинним на дату усунення невідповідностей. Документи, які б свідчили про те, що цей атестат є чинним не надано. Відтак, Учасник процедури закупівлі не надав у повній мірі документи на лабораторію, а відтак не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3. Додатком №7 встановлена форма технологічної карти на ремонт трансформатору та вимоги щодо її заповнення. Зокрема, в технологічній карті вказується назва заходу відповідно до кожного пункту технічного завдання (додаток №6) починаючи з підписання актів приймання-передачі трансформатора та демонтованого навісного обладнання в ремонт. Однак, до технологічної карти не включена операція з виготовлення обмоток трансформатору, передбачена Додатком №6 тендерної документації. При тому, що обмотка 35 кВ для трансформатору у продажу відсутня, виконавець її не виготовляє, субпідрядник на таку роботу не заявлений. 4. Додатком №7 встановлена форма технологічної карти на ремонт трансформатору та вимоги щодо її заповнення. Зокрема, в технологічній карті вказуються Машини, механізми та технологічне устаткування, які використовуються при виконанні робіт (послуг). Технічні характеристики машин, механізмів та технологічного устаткування. Однак, не вказана вантажопідйомність автоплатформи, яка застосовується для перевезення трансформатору. 5. До технологічної карти в обов'язковому порядку надається довідка довільної форми з вказанням марки (типу, моделі) та технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються та використовуються Учасником при виконанні всього об'єму ремонтних робіт. У наданому документі: • відсутня інформація щодо технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються Виконавцем та які будуть встановлені на трансформатор; • обмотка 35 кВ для трансформатору у продажу відсутня, виконавець її не виготовляє, субпідрядник на таку роботу не заявлений; • не вказана поставка вводу нейтралі 150кВ. • ввод 35 кВ — не вказаний тип, що свідчить про не зазначення технічних характеристик; • ввод 10 кВ — не вказаний тип, що свідчить про не зазначення технічних характеристик; • на трансформаторі пропонується встановити вентилятори обдуву потужністю 0,9 кВт, а зараз встановлені потужністю 0,25 кВт. Відтак, пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 37349230 |
---|---|
Поштова адреса | 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Раневицька, 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шейн Сергій Анатолійович |
Телефон | +380971375248 |
Ел. пошта | uenergo@ukr.net |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. До технологічної карти в обов'язковому порядку надається довідка довільної форми з вказанням марки (типу, моделі) та технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються та використовуються Учасником при виконанні всього об'єму ремонтних робіт. Інформація не надана. Відтак, пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. До технологічної карти в обов'язковому порядку надається довідка довільної форми з вказанням марки (типу, моделі) та технічних характеристик матеріалів і обладнання, які закуповуються та використовуються Учасником при виконанні всього об'єму ремонтних робіт. Інформація не надана. Відтак, пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40074990 |
---|---|
Поштова адреса | 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Набережна Перемоги, будинок 38, офіс 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Терещук Євген |
Телефон | 380970000500 |
Ел. пошта | SALES@ENERGYGROUP.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-02-008777-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 15 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 450 000.00 UAH |
Період уточнень | до 25 вересня, 14:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 жовтня, 14:00 |
Дата останніх змін | 10 листопада, 00:04 |
Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС«Ф-1»Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "1 найменувань Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Діагональна, 17. та/або ремонтний цех виконавця Строк: до 31.12.2021 15:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС«Ф-1Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "1 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Діагональна, 17. та/або ремонтний цех виконавця Строк: до 31.12.2021 15:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532200-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів |
авансовий платіж 30 % від загальної вартості за Договором протягом 10 банківських днів після підписання обома сторонами двостороннього акту огляду трансформатору після його перевезення, розбирання та дефектування, на підставі отриманого «Замовником» рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
остаточні розрахунки у розмірі 20 % від загальної вартості за Договором протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт (послуг) на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт (послуг), - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
авансовий платіж у розмірі 10 % від загальної вартості за Договором протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі трансформатора, оформленого за результатами виконання Виконавцем I етапу надання послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 10.00%
авансовий платіж 40 % від загальної вартості за Договором протягом 10 банківських днів після надання Виконавцем Замовнику протоколів випробувань трансформатору, що підтверджує задовільні результати випробувань та виконання Виконавцем п. 5.11 Договору, на підставі отриманого «Замовником» рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 40.00%
Назва організації | ПАТ Запоріжжяобленерго |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна (Djatchenko Anna Alexandrievna) |
Телефон | +380612253610 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |