На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 591 779.34 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: НК 024:2019 – 58173 Катетер аспіраційний для тромбектомії
Відповідно до вимог тендерної документації запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам та характеристикам, встановленим Замовником в Додатку 1. Зокрема, встановлені вимоги до використання, до дистального кінця катетера, до системи доставки, а саме: - «Аспіраційний катетер виконує аспірації без використання стороннього обладнання», - «Дистальний кінець катетера зміцнений металевою опліткою», - система доставки «Rapid Exchange». В складі пропозиції учасником надано «Таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам», а також Інструкцію користувача та Буклет на запропонований Товар. Проте, в названих документах відсутня інформація, що підтверджує відповідність запропонованого аспіраційного катетера встановленим вимогам до використання, до дистального кінця катетера, до системи доставки, а саме: - відсутня інформація, що Аспіраційний катетер виконує аспірації без використання стороннього обладнання, навпаки, в описі товару вказано наявність попередньо завантаженого стилета, який використовується як допоміжне обладнання для встановлення катетера; - відсутня інформація, що Дистальний кінець катетера зміцнений металевою опліткою; - відсутня інформація, що система доставки «Rapid Exchange». Згідно вимог п. 8.3. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам, в яких обов’язково повинні бути виділені дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам. Проте, в наданих учасником Інструкції користувача та Буклеті відсутні виділення даних. Також, згідно вимог п. 2.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Довідку про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації», яка, в тому числі, повинна містити інформацію стосовно запропонованого Товару, заповнену за формою Таблиці 2. Проте, в наданій учасником Довідці про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації, відсутня Таблиця 2 та, відповідно, інформація стосовно запропонованого Товару. Відповідно п. 1.2. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує)». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує постачання товару згідно з наданим договором (наявний лише Рахунок-фактура (PROFORMA INVOICE), який не підтверджує факту постачання товару згідно наданого договору). У зв’язку з чим 20 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах із зазначенням переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме учасник APT Medical Inc. мав надати Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). У строк, встановлений частиною дев’ятою статті 26 Закону, учасник не завантажив в електронну систему закупівель уточнені або нові документи.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до вимог тендерної документації запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам та характеристикам, встановленим Замовником в Додатку 1. Зокрема, встановлені вимоги до використання, до дистального кінця катетера, до системи доставки, а саме: - «Аспіраційний катетер виконує аспірації без використання стороннього обладнання», - «Дистальний кінець катетера зміцнений металевою опліткою», - система доставки «Rapid Exchange». В складі пропозиції учасником надано «Таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам», а також Інструкцію користувача та Буклет на запропонований Товар. Проте, в названих документах відсутня інформація, що підтверджує відповідність запропонованого аспіраційного катетера встановленим вимогам до використання, до дистального кінця катетера, до системи доставки, а саме: - відсутня інформація, що Аспіраційний катетер виконує аспірації без використання стороннього обладнання, навпаки, в описі товару вказано наявність попередньо завантаженого стилета, який використовується як допоміжне обладнання для встановлення катетера; - відсутня інформація, що Дистальний кінець катетера зміцнений металевою опліткою; - відсутня інформація, що система доставки «Rapid Exchange». Згідно вимог п. 8.3. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам, в яких обов’язково повинні бути виділені дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам. Проте, в наданих учасником Інструкції користувача та Буклеті відсутні виділення даних. Також, згідно вимог п. 2.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Довідку про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації», яка, в тому числі, повинна містити інформацію стосовно запропонованого Товару, заповнену за формою Таблиці 2. Проте, в наданій учасником Довідці про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації, відсутня Таблиця 2 та, відповідно, інформація стосовно запропонованого Товару. Відповідно п. 1.2. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує)». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує постачання товару згідно з наданим договором (наявний лише Рахунок-фактура (PROFORMA INVOICE), який не підтверджує факту постачання товару згідно наданого договору). У зв’язку з чим 20 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах із зазначенням переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме учасник APT Medical Inc. мав надати Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). У строк, встановлений частиною дев’ятою статті 26 Закону, учасник не завантажив в електронну систему закупівель уточнені або нові документи.
Код ЄДРПОУ | 914403007388070 |
---|---|
Поштова адреса | 518057, Китайська Народна Республіка, Ґуандун (провінція), Shenzhen, Room 601, Building B, Tongfang Information Port, No.11 Langshan Road, Nanshan District |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Wu Nina |
Телефон | +380667686688 |
Ел. пошта | apt.tenders@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | NL814926629B01 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Larixplein 4, NL-5616 VB Eindhoven, The Netherlands |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Bosters-Bibi Karima |
Телефон | 380504342382 |
Ел. пошта | BOHDAN.LISOVSKYI@MEDTRONIC.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-08-003531-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 591 779.34 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 62 958.90 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 29 вересня, 11:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 11:00 |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 23:02 |
Аспіраційний катетерAspiration catheter3423 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141200-2, Катетери |
Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Ім'я |
Дар'я Пахомова |
Телефон | +380632318243 |
Ел. пошта | pakhomovadv@gmail.com |