На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 286 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, з накладанням на неї електронного цифрового підпису та цифрової печатки (далі – ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) уповноваженої особи банка-гаранта У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП, або за допомогою якого можливо перевірити накладення ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Гарантія має містити зобов’язання банка-гаранта у разі виникнення будь якої з обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації, виплатити Замовнику (Бенефіціару) протягом 5 банківських днів з дня отримання першої письмової вимоги Замовника (Бенефіціара), складеної у довільній формі, на реквізити зазначеними у письмовій вимозі, повну суму тендерного забезпечення. Умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром. Текст банківської гарантії не може містити: умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимог щодо надання Бенефіціаром будь-яких підтверджуючих документів, у т.ч. документів, що підтверджують право підпису письмової вимоги тощо). У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи Гаранта, що підписала гарантію. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 38 000.00грн. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 (девʼяносто) календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 розділу ІІІ Тендерної документації.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39031869 |
---|---|
Поштова адреса | 81105, Україна, Львівська область, село Наварія, вул. Шкільна, буд. 2, кв. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фар'ян Ігор Олегович |
Телефон | +380322921353 |
Ел. пошта | office@s-prof.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33667183 |
---|---|
Поштова адреса | 79017, Україна, Львівська область, Львів, Львівська область, місто Львів, Личаківський район, вул. Кості Левицького будинок 64 квартира1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Фурманюк Роман Петрович |
Телефон | +380322902211 |
Ел. пошта | lmsb@meta.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-08-002826-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 286 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 430.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 38 000.00 UAH |
Період уточнень | до 20 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 10:40 |
Аукціон |
30 вересня, 14:58 Переглянути |
Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (Піч пароконвекційна, комплект гастроємкостей, підставка під пароконвектомат, візок із нержавіючої сталі, теплова кулінарна система, посудомийна машина, овочерізка, марміт для перших страв, марміт, холодильна шафа, морозильна шафа, ваги кухонні, ваги, м’ясорубка електрична, візок сервірувальний)15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 30 календарних днів з моменту підписання видаткових накладних, але в будь якому випадку після виділення коштів на придбання товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Повна назва організації | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ | 02144513 |
Назва організації | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02144513 |
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Ім'я |
Драновська Світлана |
Телефон | +380324751785 |
Ел. пошта | trusk_vo2015@ukr.net |