На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 480.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Блок перенесення зображення, Код ДК 021:2015 – 30125000-1 Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-08-002426-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 480.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 364.80 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 вересня, 17:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 17:00 |
Дата останніх змін | 9 жовтня, 17:04 |
Блок перенесення зображенняImage transfer unit4 штука Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Покупець протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною. (даний п.4.2 зазначається у випадку, якщо Постачальник є платником ПДВ)* Покупець протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою. (даний п.4.2 зазначається у випадку, якщо Постачальник не є платником ПДВ)*. The Buyer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of each accepted consignment of the Goods within 45 (forty five) banking days from the date of registration of the tax invoice, which is confirmed by the invoice and the invoice. (this clause 4.2 is indicated if the Supplier is a VAT payer) *. The Buyer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of each accepted consignment of the Goods, which is confirmed by the invoice, within 45 (forty five) banking days from the date of signing the expense invoice by the Parties. (this clause 4.2 is indicated if the Supplier is not a VAT payer) *.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Ім'я |
Каплуненко Світлана (Kaplunenko Svitlana ) |
Телефон | 0444069942 |
Ел. пошта | KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |