На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Меблі офісні, інше обладнання та устаткування із урахуванням граничних сум витрат, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 « Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп»ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів» зі змінами, КПКВК 250344, КЕКВ 2210 - 97100,00 грн. , а саме: шафа для документів - 11шт*1100=12100 грн.,шафа для одягу - 6шт.*1200=7200 грн., стіл офісний - 5шт.*800=4000грн., стіл офісний для стоячого заповнення документів - 2шт.*800=1600грн., стіл офісний для прийому громадян- 16шт.*800=12800грн., тумба для принтера та документів - 33шт.*800=26400грн., стілець ІЗО (для відвідувачів) - 21шт.*300=6300грн., крісло офісне "Престиж" (для персоналу) - 20шт.* 800=16000грн., лава для відвідувачів - 4шт.*1200=4800грн., стенд інформаційний – 4шт.*1475=5900 грн.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 13 липня, 11:27
Опис
Період уточнень
Ідентифікаційний номер | UA-2016-07-12-000046-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 97 100.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 4 листопада, 22:33 |
---|
Меблі офісні, інше обладнання та устаткування122 штука Адреса поставки: 19700, Україна, Черкаська область, ЗОЛОТОНОША, Садовий проїзд, 8 Строк: до 31.12.2016 00:12 Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код ДК 016:2010: 31.01, Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі |
Назва організації | УПСЗН Золотоніської РДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 0003195843 |
Поштова адреса | 19700, Україна, Черкаська область, ЗОЛОТОНОША, Садовий проїзд, 8 |
Ім'я |
Петренко Людмила Василівна |
Телефон | +380939652674 |
Ел. пошта | zolrayusznbuh@ukr.net |