На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради . 2. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37794186. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76018 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Хоминець Богдан Миколайович, заступник начальника відділу державних закупівель Департаменту, тел. (0342) 53-76-47, E-mail: dkgtender@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: CPV ДК 021:2015 – 03450000-9 розсадницька продукція (придбання посадкового матеріалу) (Шовковиця плакуча – 20 шт., груша Санта Марія – 100 шт., слива Стенлей – 100 шт., яблуня Луна – 150 шт., яблуня Моді – 150- шт., сакура Канзан- 100 шт., Сакура колоновидна Аманогава – 20 шт. ). 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Коновальця, 411 А, м. Івано-Франківськ, 76014, Івано-Франківська область, Україна 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: впродовж 5-ти днів з дня заявки Покупця, але не пізніше 20.10.2020 року. 11. Умови оплати: Післяоплата. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100000.00 грн. з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 грн. – 0.5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «25» вересня 2020 року. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: не вимагається . Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – не вимагається. 19. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 20. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3259211542 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Вовчинецька буд.191 кв.15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сочавська Уляна Петрівна |
Телефон | +380674370758 |
Ел. пошта | sochavuska@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3240604836 |
---|---|
Поштова адреса | 77460, Україна, Івано-Франківська область, Село Черніїв, Івано-Франківська область, Тисменицький район, село Черніїв, вулиця Медична 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пісак Тарас Мирославович |
Телефон | +380999109975 |
Ел. пошта | pisak_tm@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2903703153 |
---|---|
Поштова адреса | 77300, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 11, квартира 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Остап Голубовський |
Телефон | +380973338115 |
Ел. пошта | ostgold@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-09-006123-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 вересня, 17:04 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 16:38 |
Аукціон |
28 вересня, 16:09 Переглянути |
CPV ДК 021:2015 – 03450000-9 розсадницька продукція (придбання посадкового матеріалу) (Шовковиця плакуча – 20 шт., груша Санта Марія – 100 шт., слива Стенлей – 100 шт., яблуня Луна – 150 шт., яблуня Моді – 150- шт., сакура Канзан- 100 шт., Сакура колоновидна Аманогава – 20 шт.640 штука Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 411 А, м. Івано-Франківськ, 76014 Строк: до 20.10.2020 17:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03450000-9, Розсадницька продукція |
Документи предметаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Оплата по даному Договору проводиться шляхом перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця коштів у сумі визначеній п. 2.1 даного Договору, терміном до 30 – ти календарних днів з дати поставки Товару. У випадку відсутності коштів, термін оплати може бути продовжений.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37794186 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Ім'я |
Бойчук Тетяна Олексіівна (Boychuk Tetyana Oleksiyivna) |
Телефон | +380342532212 |
Ел. пошта | dkgtender@ukr.net |