На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
175 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Загальна сума (очікувана) – 175000,00 грн. (Сто сімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ. Місце постачання товару: за адресою Замовника. Термін постачання товару: протягом 2020 року Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
В результаті розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНФОЛ-СЕРВІС», (надалі – Учасник) було виявлено наступне. 1. Відповідно до п.3 Таблиці №2 «Документи для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам Замовника» тендерної документації, Учасник повинен надати довідку або лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми згідно пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону. У тендерній пропозиції Учасника відсутній даний документ. 2. Відповідно до п.4 Таблиці №2 «Документи для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам Замовника» тендерної документації, Учасник повинен надати довідку або лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про відсутність випадків не виконання своїх зобов’язань учасником процедури закупівлі за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору згідно ч. 2 ст. 17 Закону. Учасником у тендерній пропозиції не надано даної довідки. 3. Відповідно до Таблиці №1 «Технічне завдання» Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинного на дату подання пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 62311: 2014, ДСТУ EN 55032 :2014, ДСТУ EN 61000-3-2 :2014, ДСТУ EN 61000-3-3 :2013, ДСТУ EN 55024 :2014/зміна №1:2016 на монітор. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ на монітор.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНФОЛ-СЕРВІС», (надалі – Учасник) було виявлено наступне. 1. Відповідно до п.3 Таблиці №2 «Документи для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам Замовника» тендерної документації, Учасник повинен надати довідку або лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми згідно пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону. У тендерній пропозиції Учасника відсутній даний документ. 2. Відповідно до п.4 Таблиці №2 «Документи для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам Замовника» тендерної документації, Учасник повинен надати довідку або лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про відсутність випадків не виконання своїх зобов’язань учасником процедури закупівлі за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору згідно ч. 2 ст. 17 Закону. Учасником у тендерній пропозиції не надано даної довідки. 3. Відповідно до Таблиці №1 «Технічне завдання» Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинного на дату подання пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 62311: 2014, ДСТУ EN 55032 :2014, ДСТУ EN 61000-3-2 :2014, ДСТУ EN 61000-3-3 :2013, ДСТУ EN 55024 :2014/зміна №1:2016 на монітор. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ на монітор.
Код ЄДРПОУ | 30668603 |
---|---|
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 3 "А", квартира 17 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Костянтин Бєлов |
Телефон | +380675300165 |
Ел. пошта | infolservice.ok@gmail.com |
Не відповідає вимогам тендерної документації
В результаті розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ТЕХНІКА», (надалі – Учасник) було виявлено наступне. 1.Відповідно до п.2 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист який підтверджує, що товар який пропонується для продажу повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався, рік випуску Товару не раніше 2020 р. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий гарантійний лист, де зазначається, що весь товар, що пропонується є новим, рік випуску товару не раніше 2019 року. Даний рік випуску не відповідає зазначеному Замовником. 2.Відповідно до п.11 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен врахувати граничні суми витрат на придбання одиниці товару Замовником згідно Постанови «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 4 квітня 2001 р. №332 . Відповідно до Постанови «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 4 квітня 2001 р. №332, Замовник може придбати персональний комп’ютер (комп’ютерне робоче місце) вартістю не більше ніж 23000,00 грн. У ціновій пропозиції Учасника вартість за комп’ютерне робоче місце 2 зазначена ціна за одиницю 23396,00 грн. з ПДВ, що перевищує граничну суму витрат. 3. Відповідно до Таблиці №1 «Технічне завдання» Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинного на дату подання пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022: 2017, ДСТУ EN 55024 :2017, ДСТУ EN 61000-3-2 :2016, ДСТУ EN 61000-3-3 :2017 на системний блок. Учасником надано сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022: 2017, ДСТУ EN 61000-3-2 :2016, ДСТУ EN 61000-3-3 :2017 та ДСТУ EN 55024 :2014, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. 4. Відповідно до п.7 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 36 місяців (комп’ютерне робоче місце) та 12 місяців (ноутбук) з дати отримання Товару від Учасника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник. Учасником надано гарантійний лист де зазначено, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 12 місяців з дати отримання Товару від Учасника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник. Термін гарантії не відповідає зазначеному у вимогах так, як гарантія на комп’ютерне робоче місце повинна бути не менше 36 місяців.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ТЕХНІКА», (надалі – Учасник) було виявлено наступне. 1.Відповідно до п.2 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист який підтверджує, що товар який пропонується для продажу повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався, рік випуску Товару не раніше 2020 р. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий гарантійний лист, де зазначається, що весь товар, що пропонується є новим, рік випуску товару не раніше 2019 року. Даний рік випуску не відповідає зазначеному Замовником. 2.Відповідно до п.11 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен врахувати граничні суми витрат на придбання одиниці товару Замовником згідно Постанови «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 4 квітня 2001 р. №332 . Відповідно до Постанови «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 4 квітня 2001 р. №332, Замовник може придбати персональний комп’ютер (комп’ютерне робоче місце) вартістю не більше ніж 23000,00 грн. У ціновій пропозиції Учасника вартість за комп’ютерне робоче місце 2 зазначена ціна за одиницю 23396,00 грн. з ПДВ, що перевищує граничну суму витрат. 3. Відповідно до Таблиці №1 «Технічне завдання» Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинного на дату подання пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022: 2017, ДСТУ EN 55024 :2017, ДСТУ EN 61000-3-2 :2016, ДСТУ EN 61000-3-3 :2017 на системний блок. Учасником надано сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022: 2017, ДСТУ EN 61000-3-2 :2016, ДСТУ EN 61000-3-3 :2017 та ДСТУ EN 55024 :2014, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. 4. Відповідно до п.7 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 36 місяців (комп’ютерне робоче місце) та 12 місяців (ноутбук) з дати отримання Товару від Учасника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник. Учасником надано гарантійний лист де зазначено, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 12 місяців з дати отримання Товару від Учасника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник. Термін гарантії не відповідає зазначеному у вимогах так, як гарантія на комп’ютерне робоче місце повинна бути не менше 36 місяців.
Код ЄДРПОУ | 40143455 |
---|---|
Поштова адреса | 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКОГО, будинок 21, квартира 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Артем Гетало |
Телефон | +380532508131 |
Ел. пошта | getalo@bt.pl.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-10-008919-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 175 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 875.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 00:01 |
Аукціон |
28 вересня, 16:09 Переглянути |
Початок аукціону: | 28 вересня, 15:48 |
Комп’ютерне робоче місце 13 штука Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Комп’ютерне робоче місце 22 штука Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Ноутбук3 штука Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213100-6, Портативні комп’ютери |
Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
Повна назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
Код ЄДРПОУ | 02071100 |
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02071100 |
Поштова адреса | 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24 |
Ім'я |
ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА |
Телефон | 0682471534 |
Ел. пошта | LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM |