На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
264 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Каховська районна комунальна установа «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38009062. 4. Місцезнаходження замовника: 74823, Херсонська обл., Каховський р-н, с. Малокаховка, вул. Шкільна, буд. 52. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Грібкова Тетяна Степанівна, секретар тендерного комітету Каховської районної комунальної установи «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти», e-mail: t150872@ukr.net, тел. +380553620331. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Стінка універсальна; Стіл для їдальні; Стілець пластиковий; Стіл учителя; Пуф м'який; Крісло груша. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Стінка універсальна – 8 шт.; Стіл для їдальні – 14 шт.; Стілець пластиковий – 56 шт.; Стіл учителя – 12 шт.; Пуф м'який – 10 шт.; Крісло груша – 6 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами місцерозташування закладів освіти, що підпорядковані Зеленопідській сільській раді територіальної громади Херсонської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 264 500,00 грн. (двісті шістдесят чотири тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 645,00 грн. (дві тисячі шістсот сорок п’ять грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «28» вересня 2020 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2220902850 |
---|---|
Поштова адреса | 54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, бульвар Бузький, 16/1 буд. 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Покатило Сергія Григорович |
Телефон | +380675101733 |
Ел. пошта | tender@mebteh.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3447308557 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, м Київ, м Київ, вул. Творча 57 кв 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Фізична особа – підприємець Шафаренко Андрій Андрійович |
Телефон | +380939343339 |
Ел. пошта | shaffarrr94@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3314615770 |
---|---|
Поштова адреса | 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Кленова, 18, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій |
Телефон | +380730230140 |
Ел. пошта | gejzna@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-11-004174-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 264 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 645.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 жовтня, 13:52 |
Аукціон |
28 вересня, 14:28 Переглянути |
Стінка універсальна8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стіл для їдальні14 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стілець пластиковий56 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стіл учителя12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Пуф м'який10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Крісло груша6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КАХОВСЬКА РАЙОННА КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38009062 |
Поштова адреса | 74823, Україна, Херсонська область, Каховський р-н., с. Малокаховка, вул. Шкільна, буд. 52 |
Ім'я |
Тетяна Степанівна Грібкова |
Телефон | +380553620331 |
Ел. пошта | t150872@ukr.net |