На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Медична картка стоматологогічного хворого, вкладиш до медичної картки, листок щоденного обліку роботи стоматолога, наряд, картка обліку дозових навантажень (а5), інформована згода на здійснення стоматологічних втручань (а5), журнал обліку якості передстерилізаційної обробки виробів, журнал контролю роботи стерилізаторів, журнал обліку прийому/видачі медичних виробів
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2696415833 |
---|---|
Поштова адреса | 50049, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, , вул. Спаська, буд. 19, кв. 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Миролюбов Микола Львович |
Телефон | +380979012948 |
Ел. пошта | mirolyubova35@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-18-002103-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 720.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 24 вересня, 09:42 |
---|
Медична картка стоматологогічного хворого1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Вкладиш до медичної картки1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Листок щоденного обліку роботи стоматолога1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Наряд1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Картка обліку дозових навантажень (а5)1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Картка обліку дозових навантажень (а5)1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки виробів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Журнал контролю роботи стерилізаторів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Журнал обліку прийому/видачі медичних виробів8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Медична картка стоматологогічного хворого, вкладиш до медичної картки, листок щоденного обліку роботи стоматолога, наряд, картка обліку дозових навантажень (а5), інформована згода на здійснення стоматологічних втручань (а5), журнал обліку якості передстерилізаційної обробки виробів, журнал контролю роботи стерилізаторів, журнал обліку прийому/видачі медичних виробів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Криворізька МСП № 7 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01984180 |
Поштова адреса | 50055, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Кокчетавська, буд. 1 |
Ім'я |
Ніконенко Дмитро Анатолійович |
Телефон | 0988789871 |
Ел. пошта | kzsp7.08@gmail.com |