На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
216 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У М.КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 01601, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 58-Б, код 43162533, ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Відсутні окремі документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: документально не підтверджено досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасником – ФОП Бабійчук П.С. не надана довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (договорів) за останній рік із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адрес, відомостей про найменування товарів (послуг), строків (або терміну) їх виконання (аналогічними договорами в розумінні цієї документації вважатимуться надані учасником договори постачання світлоакустичних панелей), а також на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник не надав копію хоча б одного договору за останній рік, що минув, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію одного документу (накладної, акту приймання-передачі товару, тощо) до наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та один оригінал відгуку від Замовника про поставлені товари за Договором (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відсутні окремі документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: документально не підтверджено досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасником – ФОП Бабійчук П.С. не надана довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (договорів) за останній рік із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адрес, відомостей про найменування товарів (послуг), строків (або терміну) їх виконання (аналогічними договорами в розумінні цієї документації вважатимуться надані учасником договори постачання світлоакустичних панелей), а також на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник не надав копію хоча б одного договору за останній рік, що минув, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію одного документу (накладної, акту приймання-передачі товару, тощо) до наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та один оригінал відгуку від Замовника про поставлені товари за Договором (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
Код ЄДРПОУ | 2389102599 |
---|---|
Поштова адреса | 30100, Україна, Хмельницька область, місто Нетішин, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 7, квартира 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Петро Бабійчук |
Телефон | +380962480061 |
Ел. пошта | babiychuk_petro@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41376478 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСЕЙНА, будинок 5 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Сивак |
Телефон | +380503595929 |
Ел. пошта | signal.pro2017@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-21-005489-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 216 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 164.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 26 жовтня, 08:53 |
Аукціон |
8 жовтня, 15:20 Переглянути |
Світлова акустична панель довжиною не менше 1440 мм8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31612310-5, Світлосигнальна апаратура |
Світлова акустична панель довжиною не менше 1180 мм2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31612310-5, Світлосигнальна апаратура |
Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником шляхом оплати за фактично поставлений Товар протягом 10 банківських днів після надання Учасником видаткової та/або товаро-транспортної накладної, підписаної уповноваженими особами обох сторін після факту приймання товару, за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43162533 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Жилянська, будинок 58-Б |
Ім'я |
Снурніков Олександр Іванович |
Телефон | 380974838195 |
Ел. пошта | tender_tusso@ukr.net |