На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 080.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу (Далі - Система), а саме: Консультативні послуги щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет (електронним листом): - надання роз’яснень Адміністратору щодо використання Системи; - консультації Адміністратора щодо налаштування довідників Системи; - консультації Адміністратора щодо дій Користувачів Системи. Перевірка, тестування, налаштування роботи Системи: - перевірка працездатності серверної частини Системи; - перевірка можливості підключення до серверної частини Системи; - перевірка і тестування навантаження на серверну частину Системи; - оптимізація роботи Системи; - оптимізація роботи механізмів взаємодії. Розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи і віддаленому режимі: - розгляд опису інциденту наданого повноважним представником Замовника у формі, яка дозволяє отримати повну уяву про сутність виконуваних дій і їх результатів; - консультування Адміністратора Системи щодо дій, які привели до виникнення інциденту; - консультування Адміністратора Системи щодо дій по вирішенню інцидентів.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-21-008022-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 40 080.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 вересня, 14:45 |
---|
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3»4 місяць Адреса поставки: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39820689 |
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50 |
Ім'я |
Вікторія Пастарнак |
Телефон | +380668560893 |
Ел. пошта | zapzembuh@ukr.net |