На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті два Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з проведення перевірки на відповідність системи менеджменту безпеки Замовника вимогам стандарту ІSO 14298 «Управління процесами захищеного друку» та Сертифікаційним вимогам INTERGRAF; код ДК 021:2015 - 79210000-9 - "Бухгалтерські та аудиторські послуги"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з проведення перевірки на відповідність системи менеджменту безпеки Замовника вимогам стандарту ІSO 14298 «Управління процесами захищеного друку» та Сертифікаційним вимогам INTERGRAF у повній відповідності з вимогами ІSO 14298 «Управління процесами захищеного друку» та Сертифікаційними вимогами INTERGRAF (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: приміщення Замовника, що знаходиться за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. Зважаючи на протиепідемічні заходи, які застосовуються на території України, та з метою недопущення поширення гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARC-CoV-2, місце надання послуг за договором може бути змінене Замовником в односторонньому порядку без укладення додаткової угоди та додаткового погодження із учасником з адреси місцезнаходження Замовника на адресу місцезнаходження учасника. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не пізніше 01.12.2020 року. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год 08.10.2020 року. 7. Умови оплати: розрахунки здійснюються замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-22-006003-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 28 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 11:00 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 11:03 |
Послуги з проведення перевірки на відповідність системи менеджменту безпеки Замовника вимогам стандарту ІSO 14298 «Управління процесами захищеного друку» та Сертифікаційним вимогам INTERGRAF»1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 01.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79210000-9, Бухгалтерські та аудиторські послуги |
Розрахунки здійснюються замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 16286441 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Ім'я |
Наталія Тарануха |
Телефон | +380444810262 |
Ел. пошта | n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |