На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26518786. 4. Місцезнаходження замовника: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Черниш Світлана Михайлівна, спеціаліст бухгалтерського обліку, член тендерного комітету Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12, телефон +380957192593, e-mail: cperekop@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 34144212-7 «Пожежні автоцистерни». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент) - 1 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): (аванс – 10%) Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору. (післяплата - 90%) Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару). 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету – 550 000,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.); кошти державного фонду регіонального розвитку – 4 950 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» жовтня 2020 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області (код ЄДРПОУ 26518786) р\р: UA218201720355149001001041420 в ДКСУ м Київ МФО: 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41072621 |
---|---|
Поштова адреса | 02105, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПАВЛА УСЕНКА, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Оскаленко |
Телефон | +380442812444 |
Ел. пошта | egritech5@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-22-013638-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 55 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 160 000.00 UAH |
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 00:00 |
Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент)Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent)1 штука Адреса поставки: 74853, Україна, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34140000-0, Великовантажні мототранспортні засоби |
Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 90.00%
Назва організації | Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26518786 |
Поштова адреса | 74853, Україна, Херсонська область, селище Зелений Під, вулиця Миру, будинок 12 |
Ім'я |
Світлана Михайлівна Черниш |
Телефон | +380957192593 |
Ел. пошта | cperekop@ukr.net |