На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
141 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Послуги з використання антиплагіатного програмного забезпечення: Виконавець надає на обліковий запис Замовника символи у кількості 279 000 000 (двісті сімдесят дев’ять мільйонів) штук для здійснення перевірки кваліфікаційних робіт, дисертацій, статей чи інших документів, наданих Замовником, за допомогою антиплагіатного програмного забезпечення. Більш детальна інформація міститься у Тендерній документації. Відповідно до п.п. 7.2 п. 7 Розділу І "Загальні положення" Тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначеним в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання», а саме: 1) система повинна бути інтегрована з системою оплати EasyPay. Система, яку пропонує компанія UAB Lingua Intellegens, інтегрована із глобальною платіжною системою Stripe, яку в Україні офіційно не використовують, оскільки вона відсутня в реєстрі платіжних систем Національного банку України, який є головним розпорядником електронних платіжних систем в Україні; 2) на одну із вимог Університету «Адміністратор ЗВО може завантажувати актуальний логотип університету, який відображається в звіті подібності, а також мати права на зміну деяких конфігурацій акаунту: визначення цитат, пропуску списку використаних джерел, встановлювати архівацію документів вручну або автоматично, дозволяти / не дозволяти редагувати користувачам дані документів, встановлювати блокування видимості всіх документів однієї організаційної одиниці для користувачів інших організаційних одиниць акаунту, встановлювати обмеження завантаження форматів файлів, встановлювати перевірку на наявність аналогічного документа, відповідності електронної версії з друкованою, змінювати спосіб завантаження документів тощо», компанія UAB Lingua Intellegens надає лише деякі із запитаних функціональних можливостей, в той час коли Замовнику необхідні та важливі для роботи всі; 3) на запит Університету «Інтерфейс системи повинен бути доступний українською, російською, англійською та іншими мовами. Система повинна мати форму зворотного зв'язку українською, російською, англійською та іншими мовами». Виявлено, що WEB сторінка, інтерфейс системи не має української, російської мов. Оскільки українська мова є єдиною державною (офіційною) мовою в Україні, зворотній зв'язок, навчання та консультування українською мовою для Замовника є обов’язковим.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначеним в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання», а саме: 1) система повинна бути інтегрована з системою оплати EasyPay. Система, яку пропонує компанія UAB Lingua Intellegens, інтегрована із глобальною платіжною системою Stripe, яку в Україні офіційно не використовують, оскільки вона відсутня в реєстрі платіжних систем Національного банку України, який є головним розпорядником електронних платіжних систем в Україні; 2) на одну із вимог Університету «Адміністратор ЗВО може завантажувати актуальний логотип університету, який відображається в звіті подібності, а також мати права на зміну деяких конфігурацій акаунту: визначення цитат, пропуску списку використаних джерел, встановлювати архівацію документів вручну або автоматично, дозволяти / не дозволяти редагувати користувачам дані документів, встановлювати блокування видимості всіх документів однієї організаційної одиниці для користувачів інших організаційних одиниць акаунту, встановлювати обмеження завантаження форматів файлів, встановлювати перевірку на наявність аналогічного документа, відповідності електронної версії з друкованою, змінювати спосіб завантаження документів тощо», компанія UAB Lingua Intellegens надає лише деякі із запитаних функціональних можливостей, в той час коли Замовнику необхідні та важливі для роботи всі; 3) на запит Університету «Інтерфейс системи повинен бути доступний українською, російською, англійською та іншими мовами. Система повинна мати форму зворотного зв'язку українською, російською, англійською та іншими мовами». Виявлено, що WEB сторінка, інтерфейс системи не має української, російської мов. Оскільки українська мова є єдиною державною (офіційною) мовою в Україні, зворотній зв'язок, навчання та консультування українською мовою для Замовника є обов’язковим.
Код ЄДРПОУ | 304701806 |
---|---|
Поштова адреса | LT-04316, Литовська Республіка, Вільнюський повіт, Vilnius, Dariaus Gerbutavičiaus 12-194 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Klaus Chorst Evaldo |
Телефон | +37060566368 |
Ел. пошта | ck@oxsico.com |
Тендерну пропозицію відхилено згідно з абз. 3 п. 1 частини 1 статті 31 Закону через не відповідність Учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: у зв’язку з відсутністю накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Учасника, вимога щодо наявності якого встановлена Замовником в п.п. 1.4 п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерну пропозицію відхилено згідно з абз. 3 п. 1 частини 1 статті 31 Закону через не відповідність Учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: у зв’язку з відсутністю накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Учасника, вимога щодо наявності якого встановлена Замовником в п.п. 1.4 п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40255656 |
---|---|
Поштова адреса | 79024, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Маєвський |
Телефон | +380730189133 |
Ел. пошта | ukraine@strikeplagiarism.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-24-014647-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 141 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 705.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 14:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 00:04 |
Аукціон |
13 жовтня, 14:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 13 жовтня, 14:07 |
72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги з використання антиплагіатного програмного забезпечення)1 послуга Адреса поставки: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 54/1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72310000-1, Послуги з обробки даних |
Розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після отримання послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, який надає Виконавець, згідно ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02070884 |
Поштова адреса | 03057, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 54/1 |
Ім'я |
Садовник Олександр Володимирович |
Телефон | 380443716194, |
Ел. пошта | sadovnyk@kneu.edu.ua |