На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Чарівненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24944527. 4. Місцезнаходження замовника: 74142, Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, село Чарівне, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИ, будинок 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Козирь Оксана Григорівна, директор, тел. +380669160575, ел. пошта: kozir.okcaha2012@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 27 (двадцять сім) тонн. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74142, Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, село Чарівне, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИ, будинок 27. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.11.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «01» жовтня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «06» жовтня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Вид забезпечення пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі 1 500.00 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку в якій вказано суму, номер оголошення даної процедури закупівлі та номер банківської гарантії для якої розміщені кошти (покриття). пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації викладеними відхиляються Замовником. Строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого пропозиції є дійсними. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Чарівненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Код ЄДРПОУ 24944527, Р/р:№ UA468201720344220002000063516 ГУДКСУ у Херсонській області МФО 820172 м.Київ 19. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, а саме: - закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в й документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику) перераховуються на рахунок замовника. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35505698 |
---|---|
Поштова адреса | 75822, Україна, Херсонська область, Мирне, Херсонська область , смт. Мирне вулиця Перекопська 7а. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карпов Олександр Анатолійович |
Телефон | +380553039003 |
Ел. пошта | energoavers@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-25-002897-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 500.00 UAH |
Період уточнень | до 1 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 11:21 |
Вугілля27 тонна Адреса поставки: 74142, Україна, Херсонська область, село Чарівне, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИ, будинок 27 Строк: до 01.11.2020 16:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Чарівненський ЗЗСО І-ІІІ ступенів |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24944527 |
Поштова адреса | 74142, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, с.Чарівне вул.Берези буд.27 |
Ім'я |
Михальченко Вікторія Віталіївна ( ) |
Телефон | +380950962170 |
Ел. пошта | kozir.okcaha2012@ukr.net |