На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (столи (верстаки) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000 та їх частини) ‒ приватного акціонерного товариства «УХЛ-МАШ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки інформація, зазначена учасником, в документах «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» не відповідає вимогам Замовника, визначеним в оголошенні про спрощену закупівлю та в технічних вимогах до предмета закупівлі: ‒ в п. 1 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Верстак ВО 41 3МСБ/3МСБ О уп», при цьому Замовником вимагалося – «Стіл (верстак) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000»; ‒ в п. 1 таблиці документу «ПРОПОЗИЦІЯ» в характеристиках товару учасник зазначив «Верстак складається стільниці, пококомплекту, опор та 2 тумб. Стільниця верстака виготовлена з OSB-24 мм + чохол із оцинковки Верстак пофарбований порошковою фарбою: колір покриття корпусу – RAL 7015, колір лицьової панелі дверцят тумби – RAL 7040», при цьому Замовником вимагалося – «Верстак складається стільниці WT-160, підстильної полиці-стінки WSh-160/2 та 2 тумб WD5. Стільниця верстака виготовлена з МДФ товщиною 24 мм покритою оцинкованим листовим металом товщиною 1,2 мм. Верстак пофарбований порошковою фарбою: колір покриття корпусу – RAL 7038, колір лицьової панелі дверцят тумби – RAL 5002.»; ‒ в п. 2 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Перфорована надставка ПН-1800(h500)», при цьому Замовником вимагалося – «Перфорований екран WS 160.1.0»; ‒ в п. 2 таблиці документу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в характеристиках товару учасник зазначив «Колір – RAL 7040», при цьому Замовником вимагалося – «Колір – RAL 5002»; ‒ в п. 3 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Тримач для інструментів (500х100)», при цьому Замовником вимагалося – «Тримач інструментів TH розміром 40х360х40 мм»; ‒ в п. 4 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Тримач для ключів (250х100)», при цьому Замовником вимагалося – «Тримач для ключів WH розміром 30х120х250 мм»; ‒ в п. 5 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Полиця горизонтальна (1600х250)», при цьому Замовником вимагалося – «Полиця велика Lsh розміром 580х136х70 мм»; ‒ в п. 6 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «корзина навісна (270х330х160)», при цьому Замовником вимагалося – «Полиця для балончиків ScSh розміром 270х70х70 мм»; ‒ в пунктах 3-6 таблиці документу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в характеристиках товару учасник зазначив «Колір – RAL 7040», при цьому Замовником вимагалося – «Колір – RAL 7038».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (столи (верстаки) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000 та їх частини) ‒ приватного акціонерного товариства «УХЛ-МАШ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки інформація, зазначена учасником, в документах «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» не відповідає вимогам Замовника, визначеним в оголошенні про спрощену закупівлю та в технічних вимогах до предмета закупівлі: ‒ в п. 1 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Верстак ВО 41 3МСБ/3МСБ О уп», при цьому Замовником вимагалося – «Стіл (верстак) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000»; ‒ в п. 1 таблиці документу «ПРОПОЗИЦІЯ» в характеристиках товару учасник зазначив «Верстак складається стільниці, пококомплекту, опор та 2 тумб. Стільниця верстака виготовлена з OSB-24 мм + чохол із оцинковки Верстак пофарбований порошковою фарбою: колір покриття корпусу – RAL 7015, колір лицьової панелі дверцят тумби – RAL 7040», при цьому Замовником вимагалося – «Верстак складається стільниці WT-160, підстильної полиці-стінки WSh-160/2 та 2 тумб WD5. Стільниця верстака виготовлена з МДФ товщиною 24 мм покритою оцинкованим листовим металом товщиною 1,2 мм. Верстак пофарбований порошковою фарбою: колір покриття корпусу – RAL 7038, колір лицьової панелі дверцят тумби – RAL 5002.»; ‒ в п. 2 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Перфорована надставка ПН-1800(h500)», при цьому Замовником вимагалося – «Перфорований екран WS 160.1.0»; ‒ в п. 2 таблиці документу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в характеристиках товару учасник зазначив «Колір – RAL 7040», при цьому Замовником вимагалося – «Колір – RAL 5002»; ‒ в п. 3 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Тримач для інструментів (500х100)», при цьому Замовником вимагалося – «Тримач інструментів TH розміром 40х360х40 мм»; ‒ в п. 4 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Тримач для ключів (250х100)», при цьому Замовником вимагалося – «Тримач для ключів WH розміром 30х120х250 мм»; ‒ в п. 5 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «Полиця горизонтальна (1600х250)», при цьому Замовником вимагалося – «Полиця велика Lsh розміром 580х136х70 мм»; ‒ в п. 6 таблиць документів «ПРОПОЗИЦІЯ» та «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в конкретному найменуванні товару учасник зазначив «корзина навісна (270х330х160)», при цьому Замовником вимагалося – «Полиця для балончиків ScSh розміром 270х70х70 мм»; ‒ в пунктах 3-6 таблиці документу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» в характеристиках товару учасник зазначив «Колір – RAL 7040», при цьому Замовником вимагалося – «Колір – RAL 7038».
Код ЄДРПОУ | 14311749 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 03150, м. Київ, вул. Казимира Малевича, 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гордина Андрій Васильович |
Телефон | +380445283349 |
Ел. пошта | gordyna@uhl-mash.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-25-013637-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 жовтня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 16:20 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 00:02 |
Стіл (верстак) серії Profi WT 160.WD5/WD5.0002 штука Адреса поставки: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 Строк: до 31.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151200-7, Верстаки |
Перфорований екран WS 160.1.01 штука Адреса поставки: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 Строк: до 31.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39157000-7, Частини меблів |
Тримач інструментів TH розміром 40х360х40 мм1 штука Адреса поставки: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 Строк: до 31.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39157000-7, Частини меблів |
Тримач для ключів WH розміром 30х120х250 мм1 штука Адреса поставки: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 Строк: до 31.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39157000-7, Частини меблів |
Полиця велика Lsh розміром 580х136х70 мм2 штука Адреса поставки: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 Строк: до 31.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39157000-7, Частини меблів |
Полиця для балончиків ScSh розміром 270х70х70 мм1 штука Адреса поставки: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17 Строк: до 31.12.2020 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39157000-7, Частини меблів |
Оплата товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання товару, відповідно до накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Ковбаса Юлія Володимирівна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |