На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 000.00 UAH
Замовник
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: код ДК 021:2015 - 50312000-5 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41561980 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул.Проскурівська, 81, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сак Денис Павлович |
Телефон | 380673543423,380673543423 |
Ел. пошта | s.denis@tonerplus.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-29-007909-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 11 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 55.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 жовтня, 16:19 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 16:20 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 09:27 |
код ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання (джерело безперебійного живлення - заміна акумуляторної батареї 12В 7А/год (151х65Х94)22 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
код ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання (системний блок - технічна діагностика несправності)3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
код ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання (системний блок - заміна блоку живлення)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
код ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання (системний блок - заміна конденсатора на материнській платі)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
код ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання (системний блок - заміна конденсатора в блоці живлення)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 14-ти (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання Актів наданих Послуг згідно рахунку-фактури наданого Виконавцем, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки фінансування Замовника, розрахунки здійснюються протягом 7-ми (семи) календарних днів з дати надходження коштів на рахунок Замовника для розрахунків за отримані Послуги. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41316723 |
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18 |
Ім'я |
Денис Богуцький |
Телефон | +380983948413 |
Ел. пошта | jurist.km@fssu.gov.ua |