На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
79 882.75 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, керівник групи господарського та централізованого обслуговування Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, голова тендерного комітету, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.) – 50 шт.; Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.) – 25 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.11.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 79 882,75 грн. (сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 75 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,82 грн. (сімсот дев’яносто вісім грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» жовтня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-008561-a та відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-008561-a та відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 2453801919 |
---|---|
Поштова адреса | 50076, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ІВАНА АВРАМЕНКА, будинок 11, квартира 228 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Сергій Ульяхов |
Телефон | +380675640637 |
Ел. пошта | kakady000@i.ua |
Встановити невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФРЕНД ЮА" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-008561-a та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФРЕНД ЮА" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФРЕНД ЮА" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.); Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-008561-a та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФРЕНД ЮА" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 42964204 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, НАБЕРЕЖНА ЗДОРОВ'Я, будинок 12, офіс 56 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Ігор Герасимов |
Телефон | +380971826618 |
Ел. пошта | friend.ua18@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-29-008561-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 79 882.75 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 798.82 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 жовтня, 23:00 |
Аукціон |
15 жовтня, 13:33 Переглянути |
Початок аукціону: | 15 жовтня, 13:12 |
Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1012 мм.)50 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Шафа (розмір: ширина – 600 мм; глибина – 410 мм; висота – 1594 мм.)25 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38500907 |
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139 |
Ім'я |
Юлія Миколаївна Біла |
Телефон | +380523420092 |
Ел. пошта | dolin_vo@ukr.net |