На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42963923. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Таїрове, вулиця 40-Річчя Перемоги, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кохан Лариса Вікторівна, начальник Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради, голова тендерного комітету, e-mail: osvitafintairovo@gmail.com, тел. +380487732556. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Пароконвектомат (комплект); Піч пароконвекційна (комплект); Посудомийна машина; Сушарка дворівнева для тарілок і стаканів; Стелаж на 4 полиці з нержавіючої сталі; Холодильник. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Пароконвектомат (комплект) – 1 комплект; Піч пароконвекційна (комплект) - 1 комплект; Посудомийна машина – 1 шт.; Сушарка дворівнева для тарілок і стаканів – 2 шт.; Стелаж на 4 полиці з нержавіючої сталі – 2 шт.; Холодильник – 1 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1. Таїровський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів: 65496, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове вул. 40-річчя Перемоги, буд. 24; 2. Сухолиманська початкова школа-заклад освіти І ступеня: 67821, Одеська обл., Овідіопольський р-н, с. Сухий Лиман вул. Чорноморців, буд. 98. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000,00 грн. (чотириста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету - 21 340,00 грн., Кошти державного бюджету - 213 400,00 грн., Субвенція з державного бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду - 215 260,00 грн. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 грн. (чотири тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «22» жовтня 2020 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 13 000,00 грн. (тринадцять тисяч грн. 00 коп.). 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 13 000,00 грн. (тринадцять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Код ЄДРПОУ 42963923 р/р: №UA668201720344220001001162297 ДКСУ в м. Київ. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями)
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-06-009561-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 500.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 13 000.00 UAH |
Період уточнень | до 12 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 00:03 |
Пароконвектомат (комплект)1 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Піч пароконвекційна (комплект)1 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Посудомийна машина1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Сушарка дворівнева для тарілок і стаканів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Стелаж на 4 полиці з нержавіючої сталі2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Холодильник1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42963923 |
Поштова адреса | 65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Таїрове, вулиця 40-Річчя Перемоги, будинок 25 |
Ім'я |
Лариса Вікторівна Кохан |
Телефон | +380487732556 |
Ел. пошта | osvitafintairovo@gmail.com |