На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
270 270.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам/ - для підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам згідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації учасник у разі пропонування еквівалентного товару в складі тендерної пропозиції повинен був надати наступні документи, зокрема сканкопію висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на увесь запропонований учасником товар (еквівалент), який є предметом закупівлі, чинний (-их) не менше ніж до 31.12.2020 року. Під час повторного вивчення тендерної пропозиції ТОВ «БаДМ» було встановлено, що за першою позицією технічних вимог учасник замість вказаного замовником товару «Калоприймач Proxima+» запропонував еквівалент «Калоприймач Алтерна». Однак всупереч вимогам пункту 3 додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «БаДМ» не надано сканкопію висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Калоприймач Алтерна». - на виконання вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації ТОВ «БаДМ» повинно було надати в складі своєї тендерної пропозиції оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку, датовані не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак всупереч вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації ТОВ «БаДМ» не надало в складі пропозиції довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку. - на виконання вимог підпункту 6.4. пункту 6 розділу 6 тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «БаДМ» не містить підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам/ - для підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам згідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації учасник у разі пропонування еквівалентного товару в складі тендерної пропозиції повинен був надати наступні документи, зокрема сканкопію висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на увесь запропонований учасником товар (еквівалент), який є предметом закупівлі, чинний (-их) не менше ніж до 31.12.2020 року. Під час повторного вивчення тендерної пропозиції ТОВ «БаДМ» було встановлено, що за першою позицією технічних вимог учасник замість вказаного замовником товару «Калоприймач Proxima+» запропонував еквівалент «Калоприймач Алтерна». Однак всупереч вимогам пункту 3 додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «БаДМ» не надано сканкопію висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Калоприймач Алтерна». - на виконання вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації ТОВ «БаДМ» повинно було надати в складі своєї тендерної пропозиції оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку, датовані не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак всупереч вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації ТОВ «БаДМ» не надало в складі пропозиції довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку. - на виконання вимог підпункту 6.4. пункту 6 розділу 6 тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «БаДМ» не містить підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 31816235 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Наталья Ведмедко |
Телефон | +380676440425 |
Ел. пошта | nvedmedko@badm-b.biz |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 19382607 |
---|---|
Поштова адреса | 84301, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛ.МАРАТА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Габинский Леонид |
Телефон | +380504701277 |
Ел. пошта | galis1992@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2859403282 |
---|---|
Поштова адреса | 84318, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, селище міського типу Біленьке ВУЛИЦЯ БРЯНСЬКА буд. 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Величко Світлана Анатоліївна |
Телефон | +380968077769 |
Ел. пошта | vers1978@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-08-001201-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 270 270.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 702.70 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 8 108.10 UAH |
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 10:26 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 09:06 |
Аукціон |
26 жовтня, 12:01 Переглянути |
Калоприймач однокомпонентний відкритий мішок без фільтра непрозорий /або еквівалент3390 штука Адреса поставки: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85 Строк: до 31.12.2020 10:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Документи предмета |
![]() |
---|
Калоприймач, 17455 КОЛОПЛАСТ/ або еквівадент120 штука Адреса поставки: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85 Строк: до 31.12.2020 10:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37803279 |
Поштова адреса | 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 |
Ім'я |
Марчук Людмила Вікторівна ( ) |
Телефон | +380626225472 |
Ел. пошта | kz.cpmsdb@ukr.net |