На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 609 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-12-002801-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 17:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 609 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 листопада, 13:35 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 8 048.75 UAH з ПДВ |
---|
Проведення державної інвентаризації земель у Рівненській області9600 гектар Адреса поставки: 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Симона Петлюри, будинок 37. Безпосереднє місце надання послуг - адміністративно-територіальні межі Рівненської області (більш детально в Додатку №2 до тендерної документації) Строк: до 15.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71350000-6, Науково-технічні послуги в галузі інженерії |
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Код ЄДРПОУ | 04722078 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шурубура Тетяна Владиславівна |
Телефон | +380442874168 |
Ел. пошта | econom@ukrdgp.org.ua |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1.1. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), а саме: 1.1.1. У довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю відсутня інформація про: - наявність не менше ніж 1 (один) сканер формату А1; - наявність не менше ніж 5 (п’ять) сканерів формату А4; - наявність не менше ніж 5 (п’ять) копіювальних апаратів. Крім того, в довідці відсутні дані про рік виготовлення (виробництва) обладнання та матеріально технічної бази (підпункт 1.1. абзацу 2 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.1.2. Відсутні копії документів (наприклад: сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці учасника від 29.10.2020р. №02\1599\3 «Про наявність ліцензійного програмного забезпечення», а саме вказаного програмного забезпечення OpenOffice (вільний пакет) (підпункт 1.5. абзацу 2 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ). 1.1.3. Відсутні копії наказів про прийняття на роботу працівників, вказаних у довідці учасника від 29.10.2020р. №02\1599\4 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Підпункт 2.5. абзацу 3 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), а саме: 1.2.1. Відсутній лист, складений в довільній формі, яким засвідчується безумовна згода учасника укласти договір про закупівлю згідно з проектом, наведеним в Додатку №3 до тендерної документації (пункт 10 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2.2. Відсутня інформація про наявність/ відсутність необхідного дозволу та/або ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю, що становить предмет закупівлі (у випадку, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії передбачено законодавством) (пункт 11 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2.3. Відсутній гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством (пункт 12 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2.4. Відсутня інформація щодо залучення субпідрядників / співвиконавців, згідно з частиною 7 цього розділу ТД (у разі закупівлі робіт або послуг) (пункт 13 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1.1. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), а саме: 1.1.1. У довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю відсутня інформація про: - наявність не менше ніж 1 (один) сканер формату А1; - наявність не менше ніж 5 (п’ять) сканерів формату А4; - наявність не менше ніж 5 (п’ять) копіювальних апаратів. Крім того, в довідці відсутні дані про рік виготовлення (виробництва) обладнання та матеріально технічної бази (підпункт 1.1. абзацу 2 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.1.2. Відсутні копії документів (наприклад: сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці учасника від 29.10.2020р. №02\1599\3 «Про наявність ліцензійного програмного забезпечення», а саме вказаного програмного забезпечення OpenOffice (вільний пакет) (підпункт 1.5. абзацу 2 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ). 1.1.3. Відсутні копії наказів про прийняття на роботу працівників, вказаних у довідці учасника від 29.10.2020р. №02\1599\4 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Підпункт 2.5. абзацу 3 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), а саме: 1.2.1. Відсутній лист, складений в довільній формі, яким засвідчується безумовна згода учасника укласти договір про закупівлю згідно з проектом, наведеним в Додатку №3 до тендерної документації (пункт 10 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2.2. Відсутня інформація про наявність/ відсутність необхідного дозволу та/або ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю, що становить предмет закупівлі (у випадку, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії передбачено законодавством) (пункт 11 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2.3. Відсутній гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством (пункт 12 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). 1.2.4. Відсутня інформація щодо залучення субпідрядників / співвиконавців, згідно з частиною 7 цього розділу ТД (у разі закупівлі робіт або послуг) (пункт 13 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 00726820 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, С.Петлюри, 37, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Приймачок Сергій Миколайович |
Телефон | +380676074334 |
Ел. пошта | Rivne_IZ@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21616582 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, місто Київ, м. Київ, вул. Народного ополчення,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пилипенко Сергій Олегович |
Телефон | +380444540194 |
Ел. пошта | tender@dzk.gov.ua |
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39768252 |
Поштова адреса | 33013, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, вул. Симона Петлюри,37 |
Ім'я |
Теклюк Катерина Володимирівна |
Телефон | +380362620601 |
Ел. пошта | bukgalter_rivne@land.gov.ua |