На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
990 880.00 UAH
667 000.00 UAH
323 880.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Код по ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для харчоблоків)
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-13-004294-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 01:00 |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 24 листопада, 10:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 667 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 жовтня, 16:18 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 4 954.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 20 010.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (пароконвекційна піч, холодильник, машини протирально-різальні, м’ясорубка, машини протирально-різальні)28 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1) Відповідно до вимог п. 6 Розділу ІІІ ТД, Учасники повинні надати відповідну довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з технічними вимогами до предмету закупівлі, які зазначено у Додатку 6 до тендерної документації та підтверджує можливість їх виконання, у разі перемоги. Учасником надано «гарантійний лист» зареєстрований за №29 від 28.10.20р., однак учасник жодним чином не підтверджує факту можливості виконання технічних вимог, установлених Замовником в Додатку №6. 2) В порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (№61 від 28.10.2020р.) замовником вказано діапазон температур на пароконвекційну піч :+50…+300. Учасником запропоновано +50…+260, габаритні розміри відрізняються в гіршу сторону, а саме 600х655х509мм, при вимозі Замовника 590х695х590мм. Габарити запропонованого холодильника 600х640х2000мм, при вимозі Замовника 595х630х2010мм. В описі характеристик м’ясорубки, що запропонована учасником не вказано жодної інформації щодо Частоти обертання шнека. При цьому, Замовником встановлена вимога щодо частоти обертання – 150 об/хв. 3) Відповідно інформації, що розміщена учасником в документах, складених учасником, а саме «Тендерна пропозиція» зареєстрована за № 60 від 28.10.2020 та «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» (№61 від 28.10.2020р.), останній пропонує до постачання замовнику машину протирально-різальну МПР-350-01 та машину протирально-різальну МПР-350-02. Разом з тим учасником надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/12133 від 12.04.2016р. на машину протирально-різальну МПР-350М-01 та машину протирально-різальну МПР-350М-02. Те ж саме стосується наданої копії декларації про відповідність на машини протирально-різальні. 4) Відповідно до вимог Додатку 6 до ТД, учасники повинні надати у складі пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на м’ясорубку. Даний документ відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП Шевчук Т.С. 5) Відповідно до додатку 1 до ТД, учасник, при заповненні форми «тендерна пропозиція», зазначає номер лота, найменування товару а також його кількість у відповідних графах згідно Додатку 6 Тендерної документації. Учасником в порушення вимог Замовника не вказано Номер лота. Окрім цього, учасники повинні дотримуватися форми, що встановлена Замовником в Додатку №1. Учасником же самовільно було внесено зміни в заголовки граф щодо зазначення ціни за одиницю та загальної суми, та прописано в заголовках даних граф «без ПДВ». 6) Учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку від уповноваженого органу (ДПС), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника. Учасником надано Довідку №46 від 28.09.2020 р. в якому надано скріншот з електронного кабінету платників. Слід зазначити, що наданий скріншот не являється довідкою від уповноваженого органу (ДПС), оскільки не є виданий уповноваженим органом, а отже замовник не може перевірити достовірність наданих даних учасником. Вимога щодо необхідності надання довідки з ДПС щодо зареєстрованих рахунків учасника необхідна для підтвердження того, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. 7) Відповідно до вимог тендерної документації, документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. З метою виконання вимог тендерної документації, а саме вимоги Замовника щодо необхідності надання сканованого оригіналу медичної(их) довідки(ок) водія(їв), що буде (-уть) здійснювати перевезення, щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 №65/80. Однак, копія документу, що міститься на сторінці 38 файлу «2Тендер 004294-a», а також у форматі JPEG (назва: 0-02-0a-d04d6d361bc86a34754c4129ac786f5847b834008f9bd7fbbb59a5426b2e7891_7d706a05) в файлі «Гарант», розміщена Учасником в вигляді, що не дозволяє опрацювати інформацію, що розміщена в даній довідці. Зокрема, неможливо розрізнити безпосередньо важливу інформацію для Замовника, таку як ПІБ водія, дату видачі довідки, а також придатність до водіння відповідним категоріям транспортних засобів, та самі категорії транспортних засобів. 8) Замовником в п.3 Розділу ІІІ ТД встановлено необхідність на підтвердження згоди з умовами неповернення тендерної пропозиції надати відповідний лист. Такий лист відсутній у складі пропозиції Учасника. 9) Відповідно до п.4 Розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. На погодження з вищезазначеним потрібно надати довідку у довільній формі. Дана довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника. 10) Відповідно до п.3 Розділу V ТД, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати довідку про те, що забезпечення тендерної пропозиції є таким, що відповідаєм вимогам тендерної документації. Дана довідка відсутня. 11) Відповідно до п.5 Розділу VI ТД, Замовником встановлено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом, про що учасниками надається відповідне письмове погодження. Дане письмове погодження відсутнє. 12) Відповідно до п.3 Розділу ІV Додатку 2 ТД, Замовником встановлено необхідність надання Витягу з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (в залежності від виду оподаткування на якому обліковується учасник). Дані документи відсутні. 13) Відповідно до вимог Додатку №7 ТД до тендерної документації, У разі поставки Товару неналежної якості, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок замінити його на якісний Товар протягом 5 календарних днів, про що Учасники надають у складі своєї пропозиції письмове погодження. Дане погодження відсутнє. 14) Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що Учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції електронну банківську гарантію, оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Відповідно до вищезазначеного положення, гарантія повинна містити дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Так, учасником в банківській гарантії № G1020/5461 розміщено лише посилання на тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для харчоблоків) затверджена рішенням тендерного комітету від 13.10.2020 № 160. Однак, замовником було розміщено додатково в систему Прозорро окремо тендерну документацію під кожен лот. Зокрема, для Лоту 1 Замовником було розміщено документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для харчоблоків) Лот №1 ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (пароконвекційна піч, холодильник, машини протирально-різальні, м’ясорубка) затверджену рішенням тендерного комітету Протокол № 161 від 13.10.2020р., з якої і виникають базові правовідносини та посилання на яку повинно було міститися в банківській гарантії ФОП Шевчук Т.С.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Відповідно до вимог п. 6 Розділу ІІІ ТД, Учасники повинні надати відповідну довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з технічними вимогами до предмету закупівлі, які зазначено у Додатку 6 до тендерної документації та підтверджує можливість їх виконання, у разі перемоги. Учасником надано «гарантійний лист» зареєстрований за №29 від 28.10.20р., однак учасник жодним чином не підтверджує факту можливості виконання технічних вимог, установлених Замовником в Додатку №6. 2) В порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (№61 від 28.10.2020р.) замовником вказано діапазон температур на пароконвекційну піч :+50…+300. Учасником запропоновано +50…+260, габаритні розміри відрізняються в гіршу сторону, а саме 600х655х509мм, при вимозі Замовника 590х695х590мм. Габарити запропонованого холодильника 600х640х2000мм, при вимозі Замовника 595х630х2010мм. В описі характеристик м’ясорубки, що запропонована учасником не вказано жодної інформації щодо Частоти обертання шнека. При цьому, Замовником встановлена вимога щодо частоти обертання – 150 об/хв. 3) Відповідно інформації, що розміщена учасником в документах, складених учасником, а саме «Тендерна пропозиція» зареєстрована за № 60 від 28.10.2020 та «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» (№61 від 28.10.2020р.), останній пропонує до постачання замовнику машину протирально-різальну МПР-350-01 та машину протирально-різальну МПР-350-02. Разом з тим учасником надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/12133 від 12.04.2016р. на машину протирально-різальну МПР-350М-01 та машину протирально-різальну МПР-350М-02. Те ж саме стосується наданої копії декларації про відповідність на машини протирально-різальні. 4) Відповідно до вимог Додатку 6 до ТД, учасники повинні надати у складі пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на м’ясорубку. Даний документ відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП Шевчук Т.С. 5) Відповідно до додатку 1 до ТД, учасник, при заповненні форми «тендерна пропозиція», зазначає номер лота, найменування товару а також його кількість у відповідних графах згідно Додатку 6 Тендерної документації. Учасником в порушення вимог Замовника не вказано Номер лота. Окрім цього, учасники повинні дотримуватися форми, що встановлена Замовником в Додатку №1. Учасником же самовільно було внесено зміни в заголовки граф щодо зазначення ціни за одиницю та загальної суми, та прописано в заголовках даних граф «без ПДВ». 6) Учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку від уповноваженого органу (ДПС), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника. Учасником надано Довідку №46 від 28.09.2020 р. в якому надано скріншот з електронного кабінету платників. Слід зазначити, що наданий скріншот не являється довідкою від уповноваженого органу (ДПС), оскільки не є виданий уповноваженим органом, а отже замовник не може перевірити достовірність наданих даних учасником. Вимога щодо необхідності надання довідки з ДПС щодо зареєстрованих рахунків учасника необхідна для підтвердження того, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. 7) Відповідно до вимог тендерної документації, документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. З метою виконання вимог тендерної документації, а саме вимоги Замовника щодо необхідності надання сканованого оригіналу медичної(их) довідки(ок) водія(їв), що буде (-уть) здійснювати перевезення, щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 №65/80. Однак, копія документу, що міститься на сторінці 38 файлу «2Тендер 004294-a», а також у форматі JPEG (назва: 0-02-0a-d04d6d361bc86a34754c4129ac786f5847b834008f9bd7fbbb59a5426b2e7891_7d706a05) в файлі «Гарант», розміщена Учасником в вигляді, що не дозволяє опрацювати інформацію, що розміщена в даній довідці. Зокрема, неможливо розрізнити безпосередньо важливу інформацію для Замовника, таку як ПІБ водія, дату видачі довідки, а також придатність до водіння відповідним категоріям транспортних засобів, та самі категорії транспортних засобів. 8) Замовником в п.3 Розділу ІІІ ТД встановлено необхідність на підтвердження згоди з умовами неповернення тендерної пропозиції надати відповідний лист. Такий лист відсутній у складі пропозиції Учасника. 9) Відповідно до п.4 Розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. На погодження з вищезазначеним потрібно надати довідку у довільній формі. Дана довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника. 10) Відповідно до п.3 Розділу V ТД, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати довідку про те, що забезпечення тендерної пропозиції є таким, що відповідаєм вимогам тендерної документації. Дана довідка відсутня. 11) Відповідно до п.5 Розділу VI ТД, Замовником встановлено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом, про що учасниками надається відповідне письмове погодження. Дане письмове погодження відсутнє. 12) Відповідно до п.3 Розділу ІV Додатку 2 ТД, Замовником встановлено необхідність надання Витягу з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (в залежності від виду оподаткування на якому обліковується учасник). Дані документи відсутні. 13) Відповідно до вимог Додатку №7 ТД до тендерної документації, У разі поставки Товару неналежної якості, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок замінити його на якісний Товар протягом 5 календарних днів, про що Учасники надають у складі своєї пропозиції письмове погодження. Дане погодження відсутнє. 14) Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що Учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції електронну банківську гарантію, оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Відповідно до вищезазначеного положення, гарантія повинна містити дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Так, учасником в банківській гарантії № G1020/5461 розміщено лише посилання на тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для харчоблоків) затверджена рішенням тендерного комітету від 13.10.2020 № 160. Однак, замовником було розміщено додатково в систему Прозорро окремо тендерну документацію під кожен лот. Зокрема, для Лоту 1 Замовником було розміщено документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для харчоблоків) Лот №1 ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (пароконвекційна піч, холодильник, машини протирально-різальні, м’ясорубка) затверджену рішенням тендерного комітету Протокол № 161 від 13.10.2020р., з якої і виникають базові правовідносини та посилання на яку повинно було міститися в банківській гарантії ФОП Шевчук Т.С.
Код ЄДРПОУ | 2837906149 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ж/м Червоний Камінь, 4/179 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шевчук Тетяна Сергіївна |
Телефон | +380684009350 |
Ел. пошта | rubinchik_tanya@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3118119566 |
---|---|
Поштова адреса | 42070, Україна, Сумська область, Роменський р-н, с. Бобрик, вул. Біловодська, буд. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Концур Наталія Володимирівна |
Телефон | +380675561690 |
Ел. пошта | kontsur07@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 323 880.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 1 619.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 9 716.40 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (марміт електричний стаціонарний для перших страв, марміт електричний стаціонарний для других страв, стелаж виробничий, стіл виробничий, ванна мийна, полиця для сушіння посуду, плита електрична)52 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145122 |
Поштова адреса | 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, проспект Незалежності, 7 |
Ім'я |
Вигоняйло Євген Ігорович |
Телефон | 380485225749,380485225481,380485225191 |
Ел. пошта | osvita.bel.tender@gmail.com |