На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
64 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-15-000702-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 жовтня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 64 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 321.00 UAH з ПДВ |
---|
Стінка дитяча2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стілець регульований12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
ВІдкрита шафа для зберігання дидактичних матеріалів з контейнерами7 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2923606078 |
---|---|
Поштова адреса | 61015, Україна, Харківська область, Харків, провулок Варшавський 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Рильцев Олег Віталійович |
Телефон | +380952121401 |
Ел. пошта | Olegr1780@gmail.com |
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145518 |
Поштова адреса | 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85 |
Ім'я |
Шийка Світлана Володимирівна |
Телефон | 0534623440 |
Ел. пошта | karrn@adm-pl.gov.ua |