На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
210 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи наведене, фізичній особі-підприємця Марецю Юрію Пилиповичу протягом згаданого терміну необхідно було завантажити в електронну систему ProZorro документи: - лист довільної форми щодо наявності в учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю із зазначенням цього; - копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства); - інформація про наявність кваліфікованих працівників (4- 5 розряд), які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми: Форма 1 № Прізвище, ім’я, по батькові кваліфікованого працівника Посада Стаж (досвід) роботи, років Примітка (за потреби) - інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації (за формою 1): До довідки включається перелік працівників, яких Учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість має бути достатньою для виконання робіт в повному обсязі відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації, оскільки однієї особи ФОП не достатньо для надання цих послуг. - гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, що було передбачено додатком 1 до тендерної документації (оголошення № UA-2020-10-20-003935-с). Оскільки, ФОП Марець Ю.П. протягом вказаного терміну не завантажив зазначені документи, то згідно з абзацом 5 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), тендерна пропозиція цього підприємця підлягає відхиленню. Додатком 2 до тендерної документації щодо закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів). (оголошення № UA-2020-10-20-003935-с) було передбачено подання інформації відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (пункт 1.1 додатку 2 до тендерної документації) «інформацію в довільній формі щодо того чи службова (посадова) особа учасника / фізична особа, яка є учасником, яка підписала тендерну пропозицію_______________(вказати ПІБ особи) була засуджена/не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), має / не має судимість не зняту або не погашену у встановленому законом порядку». Проте, у складі тендерної пропозиції фізичної особи Марець Юрія Пилиповича відсутня вказана інформація, що свідчить про те, що учасник процедури закупівлі – ФОП Марець Юрій Петрович не відповідає вимогам, передбаченим абзацом 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону). Враховуючи наведене та керуючись абзацом 5 частини 1 пункту 1 статті 31 цього Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), та абзацом 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону), тендерна пропозиція ФОП Марець Ю.П. підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи наведене, фізичній особі-підприємця Марецю Юрію Пилиповичу протягом згаданого терміну необхідно було завантажити в електронну систему ProZorro документи: - лист довільної форми щодо наявності в учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю із зазначенням цього; - копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства); - інформація про наявність кваліфікованих працівників (4- 5 розряд), які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми: Форма 1 № Прізвище, ім’я, по батькові кваліфікованого працівника Посада Стаж (досвід) роботи, років Примітка (за потреби) - інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації (за формою 1): До довідки включається перелік працівників, яких Учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість має бути достатньою для виконання робіт в повному обсязі відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації, оскільки однієї особи ФОП не достатньо для надання цих послуг. - гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, що було передбачено додатком 1 до тендерної документації (оголошення № UA-2020-10-20-003935-с). Оскільки, ФОП Марець Ю.П. протягом вказаного терміну не завантажив зазначені документи, то згідно з абзацом 5 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), тендерна пропозиція цього підприємця підлягає відхиленню. Додатком 2 до тендерної документації щодо закупівлі: за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів). (оголошення № UA-2020-10-20-003935-с) було передбачено подання інформації відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (пункт 1.1 додатку 2 до тендерної документації) «інформацію в довільній формі щодо того чи службова (посадова) особа учасника / фізична особа, яка є учасником, яка підписала тендерну пропозицію_______________(вказати ПІБ особи) була засуджена/не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), має / не має судимість не зняту або не погашену у встановленому законом порядку». Проте, у складі тендерної пропозиції фізичної особи Марець Юрія Пилиповича відсутня вказана інформація, що свідчить про те, що учасник процедури закупівлі – ФОП Марець Юрій Петрович не відповідає вимогам, передбаченим абзацом 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону). Враховуючи наведене та керуючись абзацом 5 частини 1 пункту 1 статті 31 цього Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), та абзацом 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону), тендерна пропозиція ФОП Марець Ю.П. підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 2028719414 |
---|---|
Поштова адреса | 79066, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Кавалерідзе Івана, будинок 16, квартира 172 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Марець Юрій Пилипович |
Телефон | 380930848345,380930848345 |
Ел. пошта | marec1955@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3037005893 |
---|---|
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ю. Липи 37, кв. 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чишинський Володимир Миколайович |
Телефон | 380986159711,380986159711 |
Ел. пошта | volodchysh@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31804350 |
---|---|
Поштова адреса | 79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Насінна, буд. 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Колотило Роман Ігорович |
Телефон | 380963287004, |
Ел. пошта | sknulivpark@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-20-003935-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 210 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 050.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 16:18 |
Аукціон |
9 листопада, 16:00 Переглянути |
Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів1 послуга Адреса поставки: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Виговського.34 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Джерело фінансування - кошти міського бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04056084 |
Поштова адреса | 79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34 |
Ім'я |
Яремович Ірина Євгенівна |
Ел. пошта | zagorg@ukr.net |