На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8850.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами ). Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами ). Адреса поставки товару: м. Дубровиця, вул. Воробинська, 180, Рівненська область. ФОП Журавель Тетяна Михайлівна, м. Хмельницький, вул. Залізняка 14/2 кв. 145
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-21-014763-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 850.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 21 жовтня, 22:36 |
---|
ІФА-набір " EQUI SARS-CoV-2 lgМ"3 штука Адреса поставки: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 180 Строк: до 25.12.2020 22:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2019: 50293, Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА) |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999788 |
Поштова адреса | 34100, Україна, Рівненська область, місто, м.Дубровиця вул Воробинська 180 |
Ім'я |
Мазуркевич Альона Василівна ( ) |
Телефон | +380977181947 |
Ел. пошта | alena_stasyuk-86@ukr.net |