На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
427 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Пропозиції розглянуто
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Код ЄДРПОУ | 2283221385 |
---|---|
Поштова адреса | 81100, Україна, Львівська область, місто Пустомити, ВУЛИЦЯ ПРЯМА, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | олександра слабак |
Телефон | +380962256819 |
Ел. пошта | slabakoleksangra@gmail.com |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39234237 |
---|---|
Поштова адреса | 79018, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ОЛЕНИ СТЕПАНІВНИ, будинок 45 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380995362346 |
Ел. пошта | smfabrik@ukr.net |
Час публікації: 2020-12-01 12:22:33
Ідентифікатор: 19ebde25be4647da8f685eb7cf3191d2
Кінцевий строк для усунення: 2020-12-02 12:22:04
Опис
Вимога про усунення невідповідностей ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції щодо закупівлі: «ДК 021:2015: Спеціальний робочий одяг (18130000- 9) (Халати, костюм помічника вихователя, шапочка – кухаря, шапочка – косинка, фартух водовідштовхуючий, халат фартух». 1.Перелік виявлених невідповідностей 1.1.В складі пропозиції не подано досвіду виконання аналогічних договорів на товари зазначені у технічному завданні, та відсутні аналогічні договори (не менше трьох договорів) на : Халати, Костюм помічника вихователя, Шапочка – кухаря, Шапочка – косинка, Фартух водовідштовхуючий.,Халат фартух. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, 2.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів ,яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань,адрес, та контактних телефонів )предметів закупівель та строків виконання). Копії аналогічних договорів не менше трьох із копіями документів ,що підтверджують факт їх виконання. Під аналогічним слід розуміти договір на поставку(продаж) товарів,зазначених у технічному завданні. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати нижченаведені документи . Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менше трьох на поставку товарів, зазначених у технічному завданні з копіями аналогічних договорів не менше трьох на поставку товарів зазначених у технічному завданні та копіями документів ,що підтверджують факт їх виконання.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2052209684 |
---|---|
Поштова адреса | 81110, Україна, Львівська область, село Зимна Вода, ВУЛ. ГОГОЛЯ, будинок 57 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Цура |
Телефон | +380679288361 |
Ел. пошта | tsuralubov@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-21-014771-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 427 240.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 136.20 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 грудня, 19:03 |
Аукціон |
6 листопада, 12:37 Переглянути |
Халати, костюм помічника вихователя, шапочка – кухаря, шапочка – косинка, фартух водо відштовхуючий, халат фартух915 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 106, вул.. Хвильового,11; ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича,17, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 14, м.Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО №2, вул. Широка,78, ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №30, вул. Низинна, 29, ЗДО №86, вул. Садова, 20. Строк: до 04.12.2020 22:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Документи предмета |
|
---|
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41321682 |
Поштова адреса | 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул. Виговського, 34 |
Ім'я |
Бобенчик Уляна Богданівна (Bobenchyk Ulyana Bogdanovna) |
Телефон | +380322951265 |
Ел. пошта | ulana.0505@gmail.com |