На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2670320791 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, буд.43 А, кв. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Макаренко Геннадій Борисович |
Телефон | +380675712801 |
Ел. пошта | hennadii.makarenko@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-22-014259-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 28 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 140.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 7 листопада, 09:02 |
РенаУпластин1 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Набір реактивів «Сiроглiкоіди»25 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
СРБ -лaтeкс-тест10 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Набір реактивів «АсАТ»5 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Набір реактивів «АлАТ»5 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Набір реактивів «α-Амiлаза»3 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Набір реактивів «Сечовина-У»5 набір Адреса поставки: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом двох робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, але не пізніше чотирьох календарних днів від часу отримання заявки. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Покупця: Донецька обл.,м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється за власні кошти автотранспортом Постачальника. Датою поставки є дата коли товар переданий у власність Покупця, згідно видаткової накладної, підписаною обома сторонами. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаним в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Покупця, що засвідчується підписами сторін у видатковій накладній. Передача і приймання товару Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро - супровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. При виникненні претензій по некомплектності чи якості Товару, Постачальник повинен замінити неякісний Товар або довезти недостатню кількість Товару протягом двох робочих днів з дати отримання претензій від Покупця. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю. Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. Розрахунки за товар здійснюються в разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20-ти банківських днів з моменту поставки товару. В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ М. КОСТЯНТИНІВКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03096940 |
Поштова адреса | 85113, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, буд. 17 |
Ім'я |
Вікторія Сєрова |
Телефон | +380627224360 |
Ел. пошта | knpilkonst@gmail.com |