На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3700.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Виконавець приступає до виконання замовлення на надання Послуг з моменту підписання даного Договору і надання йому Замовником даних передбачених п. 1.2. Договору. Для належного надання послуг Замовник надає Виконавцеві дані щодо обсягів реалізації та асортименту продукції які закуповувалися, або плануються до закупки Замовником, а Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання вказаних даних надає Замовникові результати оброблення даних наданих Замовником у вигляді електронних таблиць з визначенням загальних тенденцій щодо отримання товарних груп на підставі АВС/VEN аналізу. Результати оброблення даних надаються Замовникові у формі електронних таблиць на електронну пошту Замовника roddom_1@ukr.net , якщо не буде погоджено інше
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-23-010804-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 700.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 16:10 |
---|
Послуги в сфері інформатизації з обробки даних щодо проведення інтегрованого АВС/VEN аналізу асортименту товарів (лікарських засобів) що були закуплені у 2020 р. та обрані Замовником на 2021 р. з визначенням індексу утилітарності, шифрів груп за Державним формуляром, Національним переліком, АТС-класифікацією та МКХ-10 та технічної допомоги при розрахунку потреби в них на 2022-2023 рр.1 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 2 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72310000-1, Послуги з обробки даних |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01984524 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 2 |
Ім'я |
Оксана Мосійчук |
Телефон | +380679043405,+380567785210 |
Ел. пошта | roddom_1@ukr.net |