На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Управління соціального захисту населення Овідіопольської районної державної адміністрації. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03194950. 4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Левенець Вікторія Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління соціального захисту населення Овідіопольської районної державної адміністрації, e-mail: ovidiopol_soc@ukr.net, тел. +380485131267. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 18411000-3 «Дитячий одяг» 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: 1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)). Місце поставки: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169. 2. Кількість товару: Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.) – 13 шт., зимова куртка дівоча (32р. – 54р.) – 87 шт., зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.) – 77 шт. 3. Оплата за поставлений товар: Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Замовник залишає за собою право зменшити обсяги закупівлі після укладання договору у разі зменшення бюджетного фінансування. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю. 4. Строк поставки товарів: поставка здійснюється не пізніше п’яти робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 01.12.2020 року. Технічна специфікація (технічні вимоги) предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)) Всього 177 одиниць одягу та взуття для 177 дітей із сімей соціально-незахищених категорій, а саме: дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування; дітям-інвалідам; дітям з багатодітних, малозабезпечених сімей; дітям, один з батьків яких загинув у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій; дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій; вихованцям дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей на загальну суму 140 000,00 грн. Відповідно до змісту Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 5. Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні, не повинен мати дефектів, пов’язаних з матеріалами та/або роботою по його виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника за Договором. 6. Товар повинен бути придатний для цілей для товару такого роду, щодо його звичайного використання 7.Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ, затвердженими на даний вид Товару 8. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.) – 13 шт., зимова куртка дівоча (32р. – 54р.) – 87 шт., зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.) – 77 шт. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.12.2020 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 грн. (одна тисяча чотириста грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «06» листопада 2020 року час 00:00 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «11» листопада 2020 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. _____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-02-007224-c та відхилити пропозицію учасника ЯХ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-02-007224-c та відхилити пропозицію учасника ЯХ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 2408200998 |
---|---|
Поштова адреса | 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Покровський, 3-Ж/63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир |
Телефон | +380951077127 |
Ел. пошта | v.yach@meta.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3308615443 |
---|---|
Поштова адреса | 31430, Україна, Хмельницька область, Старосинявський район, село Паплинці, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛІВКА, будинок 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Фізична особа-підприємець Єремчук Ольга Юріївна |
Телефон | +380634708264 |
Ел. пошта | foperemchuk@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2857806686 |
---|---|
Поштова адреса | 67801, Україна, Одеська область, селище міського типу Овідіополь, ВУЛИЦЯ Т.ШЕВЧЕНКА, будинок 158 А, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Іващенко Ірина Олександрівна |
Телефон | +380688844208 |
Ел. пошта | electro.i@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-02-007224-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 140 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 400.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 листопада, 15:50 |
Аукціон |
11 листопада, 14:58 Переглянути |
Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.)13 штука Адреса поставки: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169 Строк: до 01.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18410000-6, Спеціальний одяг |
Зимова куртка дівоча (32р. – 54р.)87 штука Адреса поставки: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169 Строк: до 01.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18410000-6, Спеціальний одяг |
Зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)77 штука Адреса поставки: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169 Строк: до 01.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18410000-6, Спеціальний одяг |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03194950 |
Поштова адреса | 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь , вул. Т.Шевченка, буд. 169 |
Ім'я |
Вікторія Леонідівна Левенець |
Телефон | +380485131267 |
Ел. пошта | ovidiopol_soc@odessa.gov.ua |