На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2200.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-04-001140-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 200.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 4 листопада, 09:46 |
---|
Послуги з інформатизації ПЗ «M.E.Doc»1 послуга Адреса поставки: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. руська, 248-М Строк: до 31.12.2020 09:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
5.3. Для розрахунків за цим Договором вартість фактично наданих Послуг обчислюється, виходячи із вартості кожного з видів замовлених Послуг, які зазначені у Специфікації (Додаток № 1 до цього Договору), за цінами, що діяли на момент підписання цього Договору. 5.4. До складу вартості Послуг за цим Договором включається також вартість запчастин та витратних матеріалів, які використовуються Виконавцем в процессі надання Послуг з ремонту обладнання за цим Договором, а також проведення діагностики обладнання, яке крім іншого включає в себе налаштування та тестовий друк з використанням оригінальних витратних матеріалів (кольорова та ретрансферна плівка, ПВХ картки). 5.5. Вартість Послуг щодо кожної одиниці Обладнання, переданої Замовником за актом переміщення (Додаток № 2 до цього Договору), який є невід’ємною складовою частиною цього Договору, визначається окремо та зазначається Виконавцем у актах наданих послуг (Додаток № 4 до цього Договору). 5.6. Оплата Вартості наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг (Додаток № 4 до цього Договору) протягом 5 (п`яти) банківських днів від дати їх підписання Замовником. 5.7. Розрахунки за Договором між Замовником та Виконавцем здійснюються у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. 5.8. Замовник звільняється від відповідальності за порушення строків оплати наданих Послуг, якщо таке порушення спричинено ненадходженням коштів та /або відсутністю фінансування видатків Замовника з Державного бюджету України. В такому випадку розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів на поточний рахунок Замовника на фінансування закупівлі за цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр МВС в Чернівецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40112390 |
Поштова адреса | 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська 248-М |
Ім'я |
Митрицький Олег Володимирович ( ) |
Телефон | +380372549377 |
Ел. пошта | rsc_chv@ukr.net |