На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
326 460.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з організації та проведення "IV Харківського міжнародного марафону" відповідно до кошторису витрат на виконання Міської програми спортивних іміджевих проектів на 2013 - 2020 роки на 2017 рік, а саме: 1.Послуги з використання електронної чіпової (транспондерної) системи хронометражу. Автономне живлення. Інформаційне табло з фінішним часом. Доріжки зчитування, які дозволяють проводити зчитування на трасі шириною до 4 м – не менше 3 шт. Публікація та друкування результатів в режимі реального часу, в тому числі в мережі інтернет. Sms-розсилка результатів учасників змагань на власні мобільні телефони (при наявності необхідних даних). Розрахунок середнього темпу хв./км в підсумковому заліку. Система повинна бути укомплектована всім необхідним для проведення змагань з кількома різними варіантами траси, підтримувати одночасне проведення до 5 змагань з різних дистанцій на одній трасі, фіксувати старт разом з пострілом пістолета, гарантувати 99% надійності фіксації часу всіх учасників змагань. Декодер: Швидкість руху учасників (не більше): 40 км/год Закріплення чипів: на кросівках. Точність фіксації часових інтервалів (не більше): 0,1 с. Кількість чипів – 5000 шт Транспортування, монтаж, демонтаж обладнання та технічний супровід входить до вартості послуг 2.Технічне забезпечення сцени, зон старту/фінішу, пунктів харчування/охолодження (6 одиниць) та міні фан-зон (4 одиниці) по дистанції марафону: - Звукове обладнання: Акустична система лінійний масив 30 кВт – 1 од; Мікшерний пульт 32 канали – 1 од; Система обробки звуку – 1 од; Активна акустична система 5 кВт – 1 од; Активна акустична система 2 кВт – 4 од; Мікшерний пульт 10 каналів – 5 од; Сценічна моніторна система – 4 од; Радіомікрофони 4 од. (радіосистема, антенний сплітер на радіосистему, виносна антена); Ноутбук 6 од; 3-фазний розподілювач напруги та силова комутація; Акустична комутація; Звукорежисер – 6 чол. - Сценічне обладнання: Сцена портальна системи Layher 10м х 8м; Портальні вежі 2 шт. 8м х 2м; Сходи сценічні; Пультова 4м х 2м; Подіум з перилами з системи Layher 6м х 4м; Партікабль з системи Layher 4м х 4м; Стартова арка з системи Layher 12м х 2м; Фінішна арка з системи Layher 8м х 2м. Графічна візуалізація запропонованих сцени, подіумів, арок та розміщення обладнання - Конфетті машини – 4 шт. - Столи 1м х 1м – 100 шт. - Стільці – 120 шт. - Намети (шатри) 3м х 3 м – 28 шт. Транспортування, монтаж, демонтаж обладнання та технічний супровід входить до вартості послуг. Наявність підтвердженого досвіду організації масштабних спортивних заходів. 3. Облаштування мобільних тимчасових огорож по дистанції марафону: - Комплект тимчасової огорожі тип С2: Панель C2 2500 X 1100 мм, (ШхВ), з ніжками – 251 шт; Панель C2 2500 X 1100 мм, (ШхВ),без ніжок – 150 шт; ПВХ-блок, 66x25x13см, 26кг – 80 шт. - Комплект тимчасової огорожі тип F2: Панель F2, 3454 X 2000 мм (ШхВ) – 286 шт; ПВХ-блок, 66x25x13см, 26кг – 288 шт. З’єднувальна кліпса – 284 шт Транспортування, монтаж, демонтаж обладнання та технічний супровід входить до вартості послуг. 4. Автотранспортні послуги – оренда автобусів з водієм (10 годин): Міський великий автобус без сходинок, із низькою підлогою, з 3 дверима – 2 од. Розвіз волонтерів по дистанції марафону. 5. Послуги фотографа: Час зйомки – 5 годин. Забезпечити якісну та всеохоплюючу фотозйомку старту, фінішу учасників та їх проходження дистанції. Кількість наданих фото – 1000 шт, в тому числі з обробкою – 250 шт. Досвід роботи не менше 3 років в тому числі і зйомок масштабних спортивних заходів, наявність портфоліо 6. Виготовлення анонсового ролику (до 30 сек.) та підсумкового промофільму (до 10 хв.): - Виготовлення анонсового ролику (Хронометраж до 30 сек., текст та сюжет погоджується с Замовником на протязі 2 робочих днів з дня підписання договору) - Виготовлення підсумкового промофільму (Хронометраж до 10 хв.). Забезпечення повного технічного супроводу для виготовлення підсумкового промофільму у форматі 1080p (FULL HD). Розробка індивідуального сценарію зйомки з визначенням моментів, на які слід акцентувати увагу. Забезпечення збору відеоматеріалу для промофільму під час проведення заходу. Задіяти журналіста, який братиме інтерв'ю у учасників і глядачів заходу. Надання Замовнику готового промофільму не пізніше 4 робочих днів після завершення заходу на DVD-диску. Додатково: Час зйомок: 5 годин; Монтаж: а) попередній до 72 годин; б) фінальний до 8 годин (на вимогу внесення правок обов'язково); Графічний дизайн: титри, плашки і анімація (процес підготовки 2 години); Досвід роботи не менше 3 років в тому числі і зйомок масштабних спортивних заходів, наявність портфоліо. 7. Рекламні послуги в соціальних мережах (протягом місяця до початку заходу): - Розміщення таргетованої реклами заходу в соціальних мережах «Facebook», «Instagram» та «Вконтакте». Мінімальне охоплення рекламою цільової аудиторії повинно становити 100.000 унікальних користувачів. - Створення сторінки спортивного заходу (зустрічі) в соціальних мережах «Facebook» та «Вконтакте», і розсилка мінімум 20.000 запрошень цільовій аудиторії. - Розміщення мінімум 10 постів в пабліках в соціальних мережах «Facebook» та «Вконтакте». Сумарне охоплення цільової аудиторії всіх розміщень постів повинно становити не менше 100.000 чоловік. Тексти, цільова аудиторія та дата старту рекламної кампанії погоджується з Замовником на протязі 2 робочих днів з дня підписання договору. 8. Виготовлення та трансляція (протягом місяця до початку заходу) рекламного радіо ролику: 1 шт., хронометраж до 30 сек. Трансляція не менше ніж на 3 радіостанціях, не менше 6 виходів на день. Текст, сюжет та дата старту рекламної кампанії погоджується з Замовником на протязі 2 робочих днів з дня підписання договору.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39779018 |
---|---|
Поштова адреса | 61166, Україна, Харківська область, Харків, пр.Науки, буд.21, літера "А-5", н.п.№218 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павелко Андрій Олександрович |
Телефон | 380979482085,380979482085,380997923372,380979109245 |
Ел. пошта | phoenix-7-raz@ya.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3109217926 |
---|---|
Поштова адреса | 61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Новгородська 12, кв 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Воронцова Катерина Вадимівна |
Телефон | 380933090099,380933090099 |
Ел. пошта | kate.v.vorontsova@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2017-02-23-002299-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 326 460.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 265.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 березня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 28 березня, 09:47 |
Аукціон | Переглянути |
Послуги з організації та проведення "IV Харківського міжнародного марафону" відповідно до кошторису витрат на виконання Міської програми спортивних іміджевих проектів на 2013 - 2020 роки на 2017 рік8 послуга Адреса поставки: 61003, Україна, Харківська область, Харків, Майдан Конституції, 7, 1-й пов., к. 11 Строк: до 30.04.2017 00:04 Код ДК 021:2015: 92620000-3, Послуги, пов’язані зі спортом |
Назва організації | Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35859047 |
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, Харків, Сумська, 64 |
Ім'я |
Кануннікова Ольга Василівна |
Телефон | 380577607674 |
Ел. пошта | lisa.vita@ukr.net |