На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3050318781 |
---|---|
Поштова адреса | 08500, Україна, Київська область, Фастів, пров. Річний, 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шульга Ганна Сергіївна |
Телефон | +380672577759 |
Ел. пошта | gannashulga1983@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-16-012919-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 188 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 945.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 листопада, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 листопада, 23:30 |
Дата останніх змін | 7 грудня, 16:50 |
Периферійне комп’ютерне змінне обладнання для пристрою друку1 лот Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Розрахунки Замовника з Постачальником здійснюються виключно у національній валюті України після постачання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Постачальником та Замовником за умови дотримання Постачальником вимог п. 3.4. Договору та умов Договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстроченням платежу до 20 банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають з дати виділення Замовнику в установленому порядку належних видатків на придбання Товару за цим Договором відповідно до затвердженого Державною службою зайнятості кошторису з урахуванням ст. 23 і 48 Бюджетного кодексу України та з дати реєстрації фінансового зобов’язання Замовника з придбання Товару за цим Договором в органах Державної казначейської служби України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Повна назва організації | КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ | 03491085 |
Назва організації | КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03491085 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Лариса Колеснік |
Телефон | +380442961423 |
Ел. пошта | KOBLCZ.TK@GMAIL.COM |