На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5200.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-18-001765-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 200.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 18 листопада, 13:44 |
---|
ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки20 послуга Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 31 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту виконаних робіт та видаткової накладної. Відстрочка за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт між Постачальником та Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінанування наданих послуг на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА |
Повна назва організації | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ | 35276386 |
Назва організації | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35276386 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 31 |
Ім'я |
Мельничук Наталія |
Телефон | 380342552259 |
Ел. пошта | IFFORESTRY.TENDER@GMAIL.COM |