На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
289 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності товару вимогам Документації, що мають відношення до тендерної пропозиції можуть бути складені як українською мовою, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені на українську мову.Визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування-надходження від плати за послуги, що надаються бюджетною установою та спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-18-009741-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 289 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 1 445.00 UAH з ПДВ |
---|
ноутбук13 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
МФУ (кольоровий)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
МФУ (чорнобілий)6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Джерело фінансування-надходження від плати за послуги, що надаються бюджетною установою та спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145518 |
Поштова адреса | 39500, Україна, Полтавська область, КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85 |
Ім'я |
Шовкова Світлана Броніславівна |
Телефон | 0534623440 |
Ел. пошта | karrn@adm-pl.gov.ua |