На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
414 654.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Спрощена закупівля проводиться уповноваженою особою: Войтенко Денис Олександрович, Тел.офіс.: 044 309 75 52. Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Відповідно до Додатку 1 «Технічні специфікації» до цього Оголошення; Надання послуг з ремонту топкової камери котла ДКВР 10-13 № 1 розпочинається продовж 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Виконавцем письмової рознарядки Замовника. Термін виконання послуг: з моменту надання рознарядки на початок надання послуг протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року включно. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. У разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Умови надання забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в оголошені та у Додатку №6 до цього оголошення. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42137050 |
---|---|
Поштова адреса | 08653, Україна, Київська область, Васильківський район, село Устимівка, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лариса Нестеренко |
Телефон | +380972191744 |
Ел. пошта | kotlo_mex@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41507525 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 82, офіс 256 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Савелов Валентин |
Телефон | +380959448617 |
Ел. пошта | BC_TES@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-19-015314-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 414 654.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 140.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 12 400.00 UAH |
Період уточнень | до 25 листопада, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 грудня, 16:00 |
Дата останніх змін | 15 грудня, 16:52 |
Аукціон |
3 грудня, 11:57 Переглянути |
Послуги з ремонту топкової камери котла ДКВР 10-13 Київ-Пас.1 послуга Адреса поставки: 03680, Україна, Київська область, Київ, приміщення котельні виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», адреса: вул. Уманська, 8 Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
по факту наданих послуг, в термін відстрочки платежу 45 (сорок п'ять) банківських днів відповідно до умов проекту договору. Спрощена закупівля проводиться уповноваженою особою: Войтенко Денис Олександрович. Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Відповідно до Додатку 1 «Технічні специфікації» до цього Оголошення; Надання послуг з ремонту топкової камери котла ДКВР 10-13 № 1 розпочинається продовж 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Виконавцем письмової рознарядки Замовника. Термін виконання послуг: з моменту надання рознарядки на початок надання послуг протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року включно. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. У разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Умови надання забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в оголошені та у Додатку №6 до цього оголошення. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку (Duma Alexander provision) |
Телефон | +380443097353 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |