На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 500 000.00 UAH
850 000.00 UAH
750 000.00 UAH
900 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-20-014582-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Державне підприємство «Національні інформаційні системи» у структурі Міністерства юстиції України є єдиним суб’єктом, за яким на нормативно - правовому рівні закріплено повноваження щодо забезпечення функціонування Автоматизованої системи виконавчого провадження тому Тендерному комітету слід провести закупівлю зазначених послуг у цього Підприємства, відповідно до вимог статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків (відсутність конкуренції з технічних причин) . Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України 05.08.2016 № 2432/5, передбачено, що АСВП це - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу а державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення АСВП, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням є адміністратором цієї системи. Витрати, пов’язані з підтримкою, супроводженням та технічним обслуговуванням АСВП, покриваються за рахунок витрат виконавчого провадження. Наказом Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження», із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1468/5 від 08.05.2018 встановлено розмір плати за користування АСВП органам виконавчої служби та приватним виконавцям в сумі 69,00 грн. за кожне відкрите виконавче провадження. Плата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок коштів авансового внеску стягувача у порядку, встановленому пунктом 17 розділу VII Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року № 512/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за № 489/20802. Якщо розмір плати у 69,00 грн. перевищує суму авансового внеску стягувача, оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок авансового внеску стягувача та стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження. Якщо стягувача звільнено від сплати авансового внеску відповідно до частини другої статті 26 Закону України "Про виконавче провадження", оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження. На підставі викладеного, оскільки надання зазначених послуг може бути запропоноване лише ДП «НАІС», згідно з п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі зазначених послуг може бути застосована переговорна процедура закупівлі. |
Дата останніх змін | 2 грудня, 17:45 |
---|
Місце надання послуг: За адресами Замовника: відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень, районні, міські, міськрайонні відділи державної виконавчої служби. Оскільки послуги вже надавалися до оголошення закупівлі та укладення договору, відповідно до вимог ч. 3 статті 631 Цивільного кодексу України, у майбутньому договорі умови розповсюджують свою дію на відносини, котрі за своєю суттю є предметом договору , які виникли між сторонами з 01.10.2020р.
Очікувана вартість закупівлі | 850 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з обробки даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) структурним підрозділам Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), що забезпечують реалізацію повноважень органів державної виконавчої служби у Хмельницькій області1 послуга Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська,91 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72310000-1, Послуги з обробки даних |
Умови оплати |
надання послугТип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Місце надання послуг: За адресами Замовника: відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень, районні, міські, міськрайонні відділи державної виконавчої служби . Оскільки послуги вже надавалися до оголошення закупівлі та укладення договору, відповідно до вимог ч. 3 статті 631 Цивільного кодексу України, у майбутньому договорі умови розповсюджують свою дію на відносини, котрі за своєю суттю є предметом договору , які виникли між сторонами з 05.10.2020р.
Очікувана вартість закупівлі | 750 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з обробки даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) структурним підрозділам Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), що забезпечують реалізацію повноважень органів державної виконавчої служби у Вінницькій області1 послуга Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72310000-1, Послуги з обробки даних |
Умови оплати |
надання послугТип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Місце надання послуг: За адресами Замовника: відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень, районні, міські, міськрайонні відділи державної виконавчої служби . Оскільки послуги вже надавалися до оголошення закупівлі та укладення договору, відповідно до вимог ч. 3 статті 631 Цивільного кодексу України, у майбутньому договорі умови розповсюджують свою дію на відносини, котрі за своєю суттю є предметом договору , які виникли між сторонами з 16.09.2020р.
Очікувана вартість закупівлі | 900 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з обробки даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) структурним підрозділам Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), що забезпечують реалізацію повноважень органів державної виконавчої служби у Житомирській області1 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Майдан,Соборний, 1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72310000-1, Послуги з обробки даних |
Умови оплати |
надання послугТип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43316784 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91 |
Ім'я |
Олена Купчишина |
Телефон | +380382794430 |
Ел. пошта | o.kupchyshyna@km.minjust.gov.ua |