На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 180 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 25288091 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Тургенєвська, будинок 52-58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зінченко Оксана |
Телефон | 380679781576,380679781576 |
Ел. пошта | ozinchenko.medlab@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24590495 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02002, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ РАЇСИ ОКІПНОЇ, будинок 8-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гирін Віталій |
Телефон | |
Ел. пошта | DIAGNOSTIKMGK@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34484997 |
---|---|
Поштова адреса | 04086, Україна, Київська область, Київ, Петропавлівська 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Писарев Дмитро Сергійович |
Телефон | +380979086750 |
Ел. пошта | dmitriy.pisarev@synlab.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-23-014003-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 180 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 900.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 16:00 |
Дата останніх змін | 5 січня, 14:43 |
Аукціон |
10 грудня, 12:20 Переглянути |
Медичні послуги по проведенню лабораторних обстежень на виявлення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 методом ПЛР Real-time (мазок з порожнини носа/горла) співробітників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб1 послуга Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 Строк: до 15.07.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
Оплата наданих Послуг здійснюється на підставі Акту здачі-приймання Послуг та Реєстру фактично обстежених працівників протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. Кількість ПЛР тестів 1300 штук. Послуги надаються Виконавцем частинами, 1 раз на 2 тижні згідно заявки Замовника, яка подається за один робочий день до проходження обстеження працівниками Замовника. Разова кількість співробітників, яким береться мазок з порожнини носа/горла 20- 250 осіб (одна сесія обстеження) згідно заявки Замовника. Кількість осіб, що проходять обстеження під час однієї сесії може корегуватись виходячи з фактичних потреб Замовника у наданні послуги
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21708016 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053 |
Ім'я |
Ірина Дещеня |
Телефон | +380443333566 |
Ел. пошта | iryna.deshchenia@fg.gov.ua |