На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: ЦЕМЕНТ ПЦ-II/Б-Ш-400 “Хайдельберг” в мішках по 25 кг або еквівалент, 80 шт.(мішків). Строк поставки - протягом 5-ти календарних днів з дати укладання Договору. Договор діє по 31 січня 2021 року Докладно в завантажених файлах - "1.2 Оголошення спрощеної", "Проект договору". Перелік документів які надає учасник на етапі подання пропозицій та переможець викладено в доданому файлі - “1.3 Перелік документів”. З технічних питань щодо предмету закупівлі звертатися за телефоном (06153)62-4-18 Храпко Мирослав, інженер СМТП ДП "БМТП". Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 1 грудня, 08:37
Опис
При внесенні інформації про строки подання пропозицій допущено технічну помилку при внесенні інформації про кінцеву дату подання пропозицій, а саме замість 3 грудня 2020 00:00 встановлено 3 січня 2021 00:00. В електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати внести зміни до оголошення тільки в період уточнення інформації. Період уточнення закінчився 29 листопада о 23:59. Закупівля в такі строки не відповідає виробничим потребам замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-24-001583-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 30 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 грудня, 08:37 |
Початок аукціону: | 4 січня, 11:46 |
Цемент80 штука Адреса поставки: 71112, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Горького, 6 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111200-3, Цемент |
Розрахунки за Товар здійснюються протягом 30-ти календарних днів після отримання товару на складі Покупця
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП Бердянський морський торговельний порт |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125761 |
Поштова адреса | 71112, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7 |
Ім'я |
Олена Касьян (Olena Kasian) |
Телефон | +380615362581 |
Ел. пошта | kasian.o.s@bmtport.com.ua |