На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
136 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25645011. 4. Місцезнаходження замовника: 74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, будинок 10. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Деркач Юлія Володимирівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, бухгалтер Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, 74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, будинок 10, телефон +380682688049, e-mail: zosh2-volex@meta.ua 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55 000 кВт/год. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, будинок 10. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2021 до 31.12.2021. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 136400,00 грн. (сто тридцять шість тисяч чотириста гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «30» листопада 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «03» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42117825 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, ВУЛИЦЯ ПЕРЕКОПСЬКА, будинок 178 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Шестопалько |
Телефон | +380552316338,+380552316340,+380552316333 |
Ел. пошта | uchastnik_tender@khoek.ks.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-24-016364-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 136 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 364.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 грудня, 12:16 |
Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-555000 кіловат-година Адреса поставки: 74100, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, 10 Строк: до 31.12.2021 19:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25645011 |
Поштова адреса | 74100, Україна, Херсонська область, смт Велика Олександрівка, Братська,10 |
Ім'я |
Деркач Юлія Володимирівна ( ) |
Телефон | +380553222613 |
Ел. пошта | zosh2-volex@meta.ua |