На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
85 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 одиниць. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 21.12.2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в додатку №6.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37726414 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, Київ, Київ, Півнично-Сирецька,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій |
Телефон | +380442053257 |
Ел. пошта | gamayun.company@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-24-016608-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 85 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 855.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 2 500.00 UAH |
Період уточнень | до 30 листопада, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 грудня, 18:00 |
Дата останніх змін | 17 грудня, 16:26 |
Меблі для закладів освіти Оболонського району, м. Київ16 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 21.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену послугу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37445442 |
Поштова адреса | 04211, Україна, Київська область, Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Ім'я |
Кожина Альона Вікторівна |
Телефон | 380444197359 |
Ел. пошта | obolon_osvita_tender@ukr.net |