На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
687.96 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість Товару, що постачається повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні стандартам і підтверджуватися супроводжуючими документами, передбаченими чинним законодавством. Постачальник гарантує якість Товару, який він постачає, а також наявність технічної документації, що входить до комплекту постачання. Упаковка повинна забезпечувати повне збереження Товарів від усякого роду пошкоджень і псування при перевезенні його будь – якими видами транспорту з урахуванням перевантажень у дорозі, а також тривалого зберігання відповідно до нормативно визначених санітарно – гігієнічних норм. У разі невідповідності по якості, терміну придатності Товар підлягає поверненню Постачальнику у термін 2 (двох) днів з моменту виявлення цієї невідповідності Замовником. У термін 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання забракованого Товару Постачальник повертає його вартість шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника або іншим шляхом за домовленістю Сторін.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-25-007233-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 687.96 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 25 листопада, 15:40 |
---|
Сік фруктовий тетрапак26.46 літр Адреса поставки: 75800, Україна, Херсонська область, селище міського типу Каланчак, вулиця Шевченка будинок 53 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15321000-4, Фруктові соки |
Замовник оплачує поставлені Постачальником Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Оплата проводиться після пред'явлення Постачальником видаткових (товарних) накладних на Товар протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання Накладної Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КАЛАНЧАЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 КАЛАНЧАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24963298 |
Поштова адреса | 75800, Україна, Херсонська область, Каланчацький р-н, смт. Каланчак, вул. Шевченко, буд.53 |
Ім'я |
Людмила Анатоліївна Іващенко |
Телефон | +380553031783 |
Ел. пошта | kalanchakschool2@ukr.net |