На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, та які складені іноземною мовою повинні мати автентичний переклад на українську мову , переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі якщо в тендерній пропозиції учасника подаються документи, для підтвердження вимог тендерної документації (наприклад, первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, буклети, сертифікати, дозволи, тощо) які складені російською мовою до набрання чинності Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», тобто до 16.07.2019, такі документи не перекладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції – Електронна гарантія, детальніше наведено у п. 3.2. тендерної документації.
Скасовано
6 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 6 грудня, 00:01
Опис
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (некоректно оприлюднені коди ДК номенклатури)
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-25-002238-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 337 095.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 370.95 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Період уточнень | до 1 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 грудня, 03:00 |
Дата останніх змін | 6 грудня, 00:01 |
Початок аукціону: | 14 грудня, 13:34 |
Картопля30000 кілограм Адреса поставки: 40000Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля |
Горох сушений500 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля |
Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Учасника на Товар. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Учасником Товару буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СФ ХНУВС |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25576037 |
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Миру 24 |
Ім'я |
Єлшанська Ганна Валеріївна |
Телефон | +380665920949 |
Ел. пошта | sfnuvs@ukr.net |