На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
149 878.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменуваннязамовника:Великоолександрівськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1. 2.Категорія замовника:підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25645028. 4. Місцезнаходженнязамовника:74100, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Канцур Олена Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, 74100, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75, телефон(05532) 2-10-04, e-mail:zoshone@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі:Поточний ремонт електропроводки у корпусі Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Свободи 75 смт. Велика Олександрівка Великоолександрівського району Херсонської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код заДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «абоеквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Поточний ремонт електропроводки у корпусі Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Свободи 75 смт. Велика Олександрівка Великоолександрівського району Херсонської області). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 14. Очікуванавартість предмета закупівлі:149 878,00 грн. (сто сорок дев’ять тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального крокупониження ціни: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозиції розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «03» грудня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій:«08» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщооголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31712574 |
---|---|
Поштова адреса | 74100, Україна, Херсонська область, смт Велика Олександрівка, вул. Свободи, буд. 121 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кіженцев Валерій Сергійович |
Телефон | +380509134270 |
Ел. пошта | ape220v@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-27-003027-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 149 878.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 498.78 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 грудня, 18:02 |
Поточний ремонт електропроводки у корпусі Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Свободи 75 смт. Велика Олександрівка Великоолександрівського району Херсонської області1 послуга Адреса поставки: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75 Строк: до 31.12.2020 13:16 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50710000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель |
Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25645028 |
Поштова адреса | 74100, Україна, Херсонська область, Велика Олександрівка, вулиця Свободи (Леніна), 75 |
Ім'я |
Шишка Тетяна Юріївна ( ) |
Телефон | +380553221004 |
Ел. пошта | zoshone@ukr.net |